AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Hei! Vi skal snart reise med Norwegian (Bergen-København) og jeg lurer i den forbindelse på hvordan baggasjereglene til Norwegian fungerer. Har bare reist med KLM og SAS de siste årene så jeg har derfor ikke anelse om hvordan ting fungerer på Norwegian. Må jeg gi beskjed om hvor mye baggasje vi skal ha med når vi betiller billetten? Eller tar vi det når vi er på flyplassen og booker inn? Og hva med spesialbaggasje (barnevogn)? Og prisene per kolli? Fant noen billige billetter på nettet, men tenker at dersom det blir mye å betale utenom for baggasjen så er det kanskje like greit å betale litt mer for selve turen hvor baggasje er inkludert in the first place. Takk for svar!
Pusemamma Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Det er bare å gå inn på flyselskapet sin side og sjekke hva som står der http://www.norwegian.no/
Vibi Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Du oppgir hvor mange kolli du ønsker å ha med deg når du bestiller billetten. Hver person kan ha med to kofferter á 20 kg, samt 8 kg håndbaggasje. Hver koffert koster 50 kr pr flyreise, håndbaggasjen er gratis. Barnevogn (sportstrille) er gratis, og kan has med helt frem til gaten. Veldig kjekt. Vet ikke helt hvordan det er med større vogner, det har vi aldri reist med. Helt greit å fly med Norwegian, og baggasjeprisene er jo ikke veldig avskrekkende. Tipper du kommer langt under KLM eller SAS på samme strekninger selvom du bruker et par hundre kroner på baggasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå