Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Noen som har bestilt derfra? De har veldig mange forskjellige merker, og portoen er heller ikke ille, 3,50 GBP for første ting, deretter legges det til 0,70GBP pr. ting bestilt.

Men jeg lurer på om de setter ned verdien utenpå pakken, slik de andre nettbutikkene gjør? Hvis de gjør det, skal jeg bestille div. både fra Sebastian og Mario Badescu, som skal ha supre hudpleieprodukter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke bestilt fra de - har faktisk ikke hørt om de engang - men skal innom en tur nå! Takk for tipset! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Har bestilt derfra i dag, så dersom du venter noen dager kan jeg komme med tilbakemelding.

Gjest Ethereal
Skrevet

Du må ikke glemme det.... :wink:

De har ikke alt fra Sebastian, men prisene er mye lavere enn hjemme. I tillegg har de hudpleie fra Mario Badescu som skal være super.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har jeg endelig fått pakken min! De hadde ikke klistret lapp med verdien av produktene på pakken, så da er det nok større sjanse for at pakken blir stoppet i tollen. Har opplevd tidligere at slike pakker har blitt stoppet i tollen, men det så ikke ut som denne hadde vært innom tollen.

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor har du hørt at Mario Badescu skal være bra, Etheral? Liker å ha det fra sikre kilder før jeg prøver noe nytt :blunke:

Vet du hvilke hudtyper det passer til?

Skrevet

Jeg bestilte derfra i slutten av november, varene kom fort og ingen ting å utsette på noe. De hadde ikke satt på noen lapp om vareverdi utenpå, men faktura lå i pakken. Varene var verdt rundt 400 kroner, så det var bra den ikke ble stoppet.

For dem som liker Tigi Oatmeal and Honey, så kjøpte jeg litersflasker med sjampo og balsam til 30 pund (for begge tilsammen). Et kupp med andre ord. Dessuten lot jeg meg friste av en dusjsåpe fra Philosophy siden jeg allerede var over den magiske grensen på 200 kroner :oops:

Skrevet

Ei venninne av meg har også handlet derfra - tror ikke det var lapp på hennes pakke heller.

Jeg er veeeeldig fristet av Philosohpy, har lest så mye bra om merket!

(Penger, penger, kom til mamma!)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg fikk aldri testet denne siden, har kjøpt det meste jeg trenger hos frisøren min. Når man inkluderer frakten, blir det allikevel ikke så mange pengene å spare som det virker som ved første øyekast.

Ang. Mario Badescu har jeg en tysk venninne som sier at enzym-cleanseren er super; hun har ultratørr hud akkurat som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...