Gjest pupp Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Jeg er en 24 år gammel jente som fra naturens side har ganske store pupper. Bruker 75 E - noen ganger F, og syns virkelig det er for mye. Når det gjelder kroppsfasong er jeg ikke slank, men heller ikke overvektig. Har omtrent sånn kropp som dette. Jeg vurderer nå å ta brystreduksjon. Jeg kan ikke velge de klærne jeg vil fordi det blir litt for vulgært med så store pupper i mange klær, spesielt hvis det er litt utringing. Hva liker egentlig menn? Har inntrykk av at alle mener en håndfull er nok. De er i det minste faste og fine, enn så lenge :-P
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Men bryr seg ikke, liker de dama så liker de puppene. Gjør det du gjør for deg selv og ikke tenk på hva menn vil ha. 3
Gjest HunterLady Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Bruker selv 75 E og F, men det er ikke fra naturens side. Synes forresten ikke det er så stort. Bh'ene i disse størrelsene er jo mye mindre enn f.eks 80 D og 80-90 C. Om du synes de er vulgære, så er det kanskje en idé å redusere de som du sier. Gjør det du ønsker. Utrolig teit å spørre om menn liker C-cup best, da de nesten ikke forstår en dritt angående cup-størrelser og bryster generelt. :gjeiper: 1
K.A. Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Store pupper er definitivt blikkfang, uansett om man foretrekker store pupper eller ikke. Selv har jeg ingen klare preferanser. Det vil si, hva jeg foretrekker varierer. Som regel er det slik at jeg først synes hun er søt (går mest på ansikt og utstråling for mitt vedkommende), dernest at jeg blir interessert i henne. Og når jeg er blitt interessert i henne begynner jeg å foretrekke kroppen hennes. Har hun C-pupper er det akkurat C-puppene hennes jeg vil ha. Har hun D-pupper er det akkurat D-puppene hennes jeg vil ha, osv. Om det er ONS vi snakker om rekker jeg ikke å gå gjennom hele dette forløpet, men jeg har aldri angret meg på grunn av kroppen hennes. Jeg har opplevd å bli litt skuffet over uventede skavanker, men har selvfølgelig ikke latt dette komme til kjenne. Og jeg er mann, og fitte er fitte. Fitte har den magiske egenskapen å minimere andre problemer. 3
K.A. Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Utrolig teit å spørre om menn liker C-cup best, da de nesten ikke forstår en dritt angående cup-størrelser og bryster generelt. :gjeiper: Dette er helt sant. Selv har jeg ikke peiling
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Om menn vet hvor stor en C-cup er, er ubetydelig. Hun spør om menn liker puppene i den størrelsen eller om de foretrekker større elller mindre. Det som betyr noe er at kvinnene her vet hva C-cup er. Jeg er fornøyd så lenge hun har pupper, og de ikke er falske(fine å se på men jeg hater følelsen av dem).
Gjest gutt22 Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 HVA!! Ikke ta operasjon. Kroppen er best naturlig. Og har du en kropp som det der er du begavet. Vær stolt. Det er personligheten som teller på inntrykket en får fra personer. Bare ikke gå med for store utringninger slik at en ser kløft.
Noorgie Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Jeg er en 24 år gammel jente som fra naturens side har ganske store pupper. Bruker 75 E - noen ganger F, og syns virkelig det er for mye. Når det gjelder kroppsfasong er jeg ikke slank, men heller ikke overvektig. Har omtrent sånn kropp som dette. Jeg vurderer nå å ta brystreduksjon. Jeg kan ikke velge de klærne jeg vil fordi det blir litt for vulgært med så store pupper i mange klær, spesielt hvis det er litt utringing. Hva liker egentlig menn? Har inntrykk av at alle mener en håndfull er nok. De er i det minste faste og fine, enn så lenge :-P Jeg har ikke anelse om hva de forskjellige cupene betyr, men skjønnte ikke helt problemet med kroppsfasongen din. Hvis du har kropp som hun på bildet er det helt sikkert milioner av kvinner som ville missunne deg!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 HVA!! Ikke ta operasjon. Kroppen er best naturlig. Og har du en kropp som det der er du begavet. Vær stolt. Det er personligheten som teller på inntrykket en får fra personer. Bare ikke gå med for store utringninger slik at en ser kløft. Ikke gøy når man har/får ryggproblemer og mangel på klær som passer. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 Store pupper er definitivt blikkfang, uansett om man foretrekker store pupper eller ikke. Selv har jeg ingen klare preferanser. Det vil si, hva jeg foretrekker varierer. Som regel er det slik at jeg først synes hun er søt (går mest på ansikt og utstråling for mitt vedkommende), dernest at jeg blir interessert i henne. Og når jeg er blitt interessert i henne begynner jeg å foretrekke kroppen hennes. Har hun C-pupper er det akkurat C-puppene hennes jeg vil ha. Har hun D-pupper er det akkurat D-puppene hennes jeg vil ha, osv. Om det er ONS vi snakker om rekker jeg ikke å gå gjennom hele dette forløpet, men jeg har aldri angret meg på grunn av kroppen hennes. Jeg har opplevd å bli litt skuffet over uventede skavanker, men har selvfølgelig ikke latt dette komme til kjenne. Og jeg er mann, og fitte er fitte. Fitte har den magiske egenskapen å minimere andre problemer. Er ikke all blikkfang som er positivt.
Stefan Skrevet 1. mars 2011 #11 Skrevet 1. mars 2011 Puppestørrelse har ingen betydning for mitt valg av partner. Jeg har vært sammen med kvinner som har hatt bittesmå og veldig store. Merkelig nok har allikevel alltid de perfekte puppene sittet på den jenta jeg er interessert i. 6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #12 Skrevet 1. mars 2011 En venninne av meg hadde sånn kropp som deg, og like gammel. Hun valgte å ta operasjon, for sin egen del. Hun hadde litt ryggplager, og fant omtrent ikke klær som satt pent på. Nå har hun en C-cup, og er storfornøyd! Om du velger brystredukjson, så gjør det for din egen del, ikke hva gutter måtte mene 3
Gjest Linda sofie Skrevet 1. mars 2011 #13 Skrevet 1. mars 2011 Alle har forskjellig smak. Noen liker små pupper mens andre liker store. jeg elsker store pupper og har 80 D i bh str. Ikke fra naturens side da :gjeiper:
Hapa Skrevet 1. mars 2011 #14 Skrevet 1. mars 2011 Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg bryr meg null om bryststørrelse. Liker jeg dama så liker jeg brystene. Elsker brystene til kjæresten min, dem er gode dem!
Gjest Katten. Skrevet 1. mars 2011 #15 Skrevet 1. mars 2011 Jeg er enig med noen av de tidligere innleggene: Gjør det for din egen del, om du skal gjøre det i det hele tatt. Store pupper kan være fancysmancy. Selv er favoritten en variasjon mellom B/C-cup (ja, HunterLady, jeg kan BH'er. SÅ DET SÅ!). Føler du deg "hindret" av dem, gjør noe med dem.
Gjest Knut Skrevet 1. mars 2011 #16 Skrevet 1. mars 2011 Jeg er en 24 år gammel jente som fra naturens side har ganske store pupper. Bruker 75 E - noen ganger F, og syns virkelig det er for mye. Når det gjelder kroppsfasong er jeg ikke slank, men heller ikke overvektig. Har omtrent sånn kropp som dette. Ah, om du er som damen på bildet, så er du bare litt overvektig/lubben, men absolutt grei nok! Tror du kan beholde puppene dine som de er, om du vil at menn skal like dem!
Antlers Skrevet 1. mars 2011 #17 Skrevet 1. mars 2011 Jeg er enig med noen av de tidligere innleggene: Gjør det for din egen del, om du skal gjøre det i det hele tatt. Store pupper kan være fancysmancy. Selv er favoritten en variasjon mellom B/C-cup (ja, HunterLady, jeg kan BH'er. SÅ DET SÅ!). Føler du deg "hindret" av dem, gjør noe med dem. B/C hva da? B/C er ingen størrelse, det er bare helt meningsløse bokstaver om du ikke tar med omkretsen under brystene. Det kan være knøttsmått eller schvæææært, avhengig av underbrystmål. For ikke å snakke om at to kvinner som bruker samme størrelse kan ha vidt forskjellig fasong og fylde på brystene. Er du heeeelt sikker på at du kan BH? 2
Gjest Bjørn82 Skrevet 1. mars 2011 #18 Skrevet 1. mars 2011 Jeg tror menn har like mange "puppe preferanser" som det fins pupper.. Selv syns jeg ikke silikonpupper er fint, fordi det er unaturlig og kanskje blir litt usymmetrisk på dama som skal bære dem. Men menn liker ekte pupper, store og små, gule og blå hehe..
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #19 Skrevet 1. mars 2011 Jo større jo bedre? Har aldri hørt menn snakke om A-cup som sexy akkurat...
Gjest MikeWaters Skrevet 1. mars 2011 #20 Skrevet 1. mars 2011 For meg, fremstår ikke kvinner med små pupper som ordentlige kvinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå