AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har arvet en pels, men vil helst selge den. Noen som vet om det er butikker som kjøper pels? Evnt hvor kan man få den taksert? Helst i Oslo/ Akershus.
Amélie E. Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 ....Ellers kan du donere den til dyrevernsorganisasjoner som kan benytte den i anti-pels kampanjer :-) 4
Guriane Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 ....Ellers kan du donere den til dyrevernsorganisasjoner som kan benytte den i anti-pels kampanjer :-)
Gjest Spinell Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Taksering kan foretas hos en buntmaker (eller pelsmester). Det ser ut til at mange selger brukte pelser på finn og gjennom andre rubrikkannonser. Dette kan kanskje tyde på at det ikke er så lett å få solgt pelsen til en forretning. Jeg råder deg til å spørre buntmakeren om råd og tips til hvordan du kan få solgt pelsen, for h*n har sikkert oversikten
Tyren Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Taksering kan foretas hos en buntmaker (eller pelsmester). Det ser ut til at mange selger brukte pelser på finn og gjennom andre rubrikkannonser. Dette kan kanskje tyde på at det ikke er så lett å få solgt pelsen til en forretning. Jeg råder deg til å spørre buntmakeren om råd og tips til hvordan du kan få solgt pelsen, for h*n har sikkert oversikten Har taksert en arvet minkpels hos buntmaker i dag og fikk beskjed om at det ikke er noen som tar inn brukt pels til salg lenger, så det må man gjøre selv via finn.no eller på annen måte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå