Gå til innhold

Bryllupsplanlegging og foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye involverer/blander deres foreldre seg i bryllupet deres og planleggingen?

Her er ene foreldreparet totalt uinteressert, mens det andre blander seg veldig og vil være med på alt! Vi er i 20-årene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det kun min mor som blandet seg litt. Ingen av de andre.

Skrevet

Hans foreldre brydde seg fint lite, mine foreldre hjalp til med det jeg ba om hjelp til, og min mor kom vel med et innspill eller forslag her og der...

Men de betalte stasen da, og satte uendelige mye mer pris på det enn meningsytringer fra hele bunchen når jeg vet hvordan jeg vil ha det selv! ;)

Skrevet

Hans foreldre blander seg ikke opp i noe som helst, noe jeg syns er veldig greit. Min far er mann så han bryr seg ikke noe særlig om slike ting, men han kommer med meninger og råd hvis vi spør om det. Min mor er en del med og kommer med mange løsninger på div uten at jeg trenger å spørre engang. Jeg liker veldig godt å ha mamma med på planleggingen men jeg skulle ønske at hun gir seg med en av de "gode" ideene sine når jeg allerede har sagt nei til det. Noe som er veldig irriterende er når jeg forteller at vi skal ha slik og slik (med øyner som lyser og jeg er så fornøyd) og hun svarer med at det da ikke nødvendig, slik var det ikke i hennes tid, unødvendig bruk av penger, bedre å gjøre slik og slik.

Skrevet

Noe som er veldig irriterende er når jeg forteller at vi skal ha slik og slik (med øyner som lyser og jeg er så fornøyd) og hun svarer med at det da ikke nødvendig, slik var det ikke i hennes tid, unødvendig bruk av penger, bedre å gjøre slik og slik.

Sånn er det her også! irriterende og litt slitsomt...

Skrevet (endret)

Min far lytter gjerne men blander seg ikke bort i hva vi gjør, min mor er nok mer interessert og spør stadig hvordan det går osv. Jeg opplever mine foreldre som svært støttende, og de stiller opp uten egentlig å stille så mye spørsmål om hvorfor ditt og datt. Min mor ønsker veldig gjerne å hjelpe til, og hun har f.eks tilbydd seg å kjøpe sko til meg. Det setter jeg enorm pris på, pensko er vanskelig å få tak i og det ender vel med at skoene blir dyrere enn kjolen. :ler: Da er det greit å ha en mor som trår reddende til. :) Og det er morsomt å se hvor glad mamma blir, hun leser i blader, kommer med forslag, og i det hele tatt: hun gleder seg kjempemye til dagen vår. Ikke at hun er en som setter krav, men hun vil veldig gjerne hjelpe og kommer med mange tips.

Foreldrene til samboer har ikke engasjert seg så mye, de er ærlig talt ganske skeptiske. Ikke pga meg, bare så det er sagt, jeg vet de er glade i meg, men det har med litt omstendigheter rundt. Det er litt slitsomt for mitt vedkommende, jeg skulle ønske det kom flere støttende ord fra deres hold.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...