Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med VGsvektklubb?

Vurderer og melde meg inn, men... jeg vet ikke.

http://www.vektklubb.no/bli/medlem/?gclid=CLaS-ar2rKcCFYNJ3godHWAjAA

Slik jeg ser det fra den nettsida får man menyer/oppskrifter, og et sted og skrive mål, hva man spiser/drikker, treningsplan, noen som svarer på spørsmål o.l.

Men er det noe og betale for?

Noen som har prøvd, eller kjenner noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd og kjenner mange som har prøvd/prøver nå og det har fungert for alle!! Jeg har bare godord å si om siden! Den satser på et sunt kosthold og trening. Man lærer mye om det man putter i seg og hva som kreves for at det skal forbrennes :jepp:

Men mange i dag er jo mer tilhenger av karbodietter og blodtypedietter og den slags og da passer ikke Vg-vektklubb, om ikke de har eget opplegg for dette. Det hadde de ikke da jeg benyttet meg av den for noen år siden

Skrevet

Hmm... OK, kan jeg spørre hvor lenge du var medlem?

Skrevet

Hmm... OK, kan jeg spørre hvor lenge du var medlem?

Faktisk litt usikker. Begynte med 3mnd og det fungerte kjempebra, husker ikke om jeg fortsatte med 3nye mnd eller om jeg ga meg etter de første 3. Følte jeg fikk så god kontroll på kcal-inntaket og hvor mye trening som trengtes at jeg ikke trengte å rapportere det lengre.

Gikk ned 10kg på 6mnd og har holdt meg der siden, i 2år++

AnonymBruker
Skrevet

Anbefales ja! Jeg gikk ned 10 kg der på 10 uker. Lærte VELDIG mye om hva den ulike maten inneholder av kalorier, og det har jeg tatt med meg videre. Nå har det gått et år siden jeg gikk ned 10 kg, jeg har stabil vekt, og nå er jeg tilbake for å ta av litt til :)

Skrevet
:helen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...