Gjest care Skrevet 28. oktober 2003 #1 Skrevet 28. oktober 2003 Hei, vet at dette er relativt nytt i Norge. Men er det noen som har prøvd det? :blunke:
Nicky B Skrevet 29. oktober 2003 #2 Skrevet 29. oktober 2003 Når jeg bodde i England, brukte jeg ofte denne type for selvbruning. Syns det var bedre enn St.Tropez behandlinger, resultatet ble jevnere og det gikk fort og greit. Ble veldig fornøyd! Vet du hvor i Norge man kan få det gjort? Eventuelt pris? :D
Gjest care Skrevet 29. oktober 2003 #3 Skrevet 29. oktober 2003 Takk for svar. Magic har en kampanje nå, tror de tar 250 for en behandling.. :blunke:
Orthia Skrevet 29. oktober 2003 #4 Skrevet 29. oktober 2003 Oi, det var billig! Jeg har sett andre steder ta 750,-. Er magic i Oslo-området?
natasha Skrevet 29. oktober 2003 #5 Skrevet 29. oktober 2003 Magic finner du iallefall på Oslo City og i VG-passasjen.
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #6 Skrevet 29. oktober 2003 Er det det greiene hvor man står naken eller i undertøyet og blir sprayet brun?
Nicky B Skrevet 30. oktober 2003 #7 Skrevet 30. oktober 2003 Er det det greiene hvor man står naken eller i undertøyet og blir sprayet brun? Ja! 250 kroner høres nesten for godt ut til og være sant her til lands....!
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 3. november 2003 #9 Skrevet 3. november 2003 Når jeg bodde i England, brukte jeg ofte denne type for selvbruning. Syns det var bedre enn St.Tropez behandlinger, resultatet ble jevnere og det gikk fort og greit. Ble veldig fornøyd! Vet du hvor i Norge man kan få det gjort? Eventuelt pris? :D Hvor ofte må man gjenta dette for å holde på det ? Og hvordan var prisene i England sammenlignet ?
Devi Skrevet 3. november 2003 #10 Skrevet 3. november 2003 Hm, det hørtes da nesten usannsynlig billig ut ? Eller?
Silfen Skrevet 3. november 2003 #11 Skrevet 3. november 2003 Så det på homsepatruljen. Holdt 3-4 dager.
Nicky B Skrevet 3. november 2003 #12 Skrevet 3. november 2003 Hvor ofte må man gjenta dette for å holde på det ? Og hvordan var prisene i England sammenlignet ? For og holde det ved like, gjentok jeg behandlingen ca hver 14 dag. Hendte seg at jeg innimellom benyttet andre selvbruningskremer for og "fylle" på fargen. Hadde et klippekort på en salong hvor første behandling kostet 35 pund (ca. 400 kr) og "fylle på" behandlinger kostet 20 pund. (ca. 230 kr.) Kanskje ikke så superbillig egentlig, når jeg tenker etter.... :oops:
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 4. november 2003 #13 Skrevet 4. november 2003 For og holde det ved like, gjentok jeg behandlingen ca hver 14 dag. Hendte seg at jeg innimellom benyttet andre selvbruningskremer for og "fylle" på fargen. Hadde et klippekort på en salong hvor første behandling kostet 35 pund (ca. 400 kr) og "fylle på" behandlinger kostet 20 pund. (ca. 230 kr.) Kanskje ikke så superbillig egentlig, når jeg tenker etter.... :oops: Hørte at det kunne sette endel flekker og sånt på klær, hadde du noen problem med det eller ? Også alt dette med at man ikke kan sitte ned og slikt med det første etterpå, hvordan skal jeg da komme meg hjem da ?
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 4. november 2003 #14 Skrevet 4. november 2003 For og holde det ved like, gjentok jeg behandlingen ca hver 14 dag. Hendte seg at jeg innimellom benyttet andre selvbruningskremer for og "fylle" på fargen. Hadde et klippekort på en salong hvor første behandling kostet 35 pund (ca. 400 kr) og "fylle på" behandlinger kostet 20 pund. (ca. 230 kr.) Kanskje ikke så superbillig egentlig, når jeg tenker etter.... :oops: Hørte at det kunne sette endel flekker og sånt på klær, hadde du noen problem med det eller ? Også alt dette med at man ikke kan sitte ned og slikt med det første etterpå, hvordan skal jeg da komme meg hjem da ?
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 4. november 2003 #15 Skrevet 4. november 2003 For og holde det ved like, gjentok jeg behandlingen ca hver 14 dag. Hendte seg at jeg innimellom benyttet andre selvbruningskremer for og "fylle" på fargen. Hadde et klippekort på en salong hvor første behandling kostet 35 pund (ca. 400 kr) og "fylle på" behandlinger kostet 20 pund. (ca. 230 kr.) Kanskje ikke så superbillig egentlig, når jeg tenker etter.... :oops: Hørte at det kunne sette endel flekker og sånt på klær, hadde du noen problem med det eller ? Også alt dette med at man ikke kan sitte ned og slikt med det første etterpå, hvordan skal jeg da komme meg hjem da ?
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 4. november 2003 #16 Skrevet 4. november 2003 For og holde det ved like, gjentok jeg behandlingen ca hver 14 dag. Hendte seg at jeg innimellom benyttet andre selvbruningskremer for og "fylle" på fargen. Hadde et klippekort på en salong hvor første behandling kostet 35 pund (ca. 400 kr) og "fylle på" behandlinger kostet 20 pund. (ca. 230 kr.) Kanskje ikke så superbillig egentlig, når jeg tenker etter.... :oops: Hørte at det kunne sette endel flekker og sånt på klær, hadde du noen problem med det eller ? Også alt dette med at man ikke kan sitte ned og slikt med det første etterpå, hvordan skal jeg da komme meg hjem da ?
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 4. november 2003 #17 Skrevet 4. november 2003 For og holde det ved like, gjentok jeg behandlingen ca hver 14 dag. Hendte seg at jeg innimellom benyttet andre selvbruningskremer for og "fylle" på fargen. Hadde et klippekort på en salong hvor første behandling kostet 35 pund (ca. 400 kr) og "fylle på" behandlinger kostet 20 pund. (ca. 230 kr.) Kanskje ikke så superbillig egentlig, når jeg tenker etter.... :oops: Hørte at det kunne sette endel flekker og sånt på klær, hadde du noen problem med det eller ? Også alt dette med at man ikke kan sitte ned og slikt med det første etterpå, hvordan skal jeg da komme meg hjem da ?
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 4. november 2003 #18 Skrevet 4. november 2003 :o Beklager, kranglete datamaskin :evil:
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 4. november 2003 #19 Skrevet 4. november 2003 :o Beklager, kranglete datamaskin :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå