AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Når man har kuken i munnen å skal suge, skal man bare ta pikken ut og inn av munnen, eller skal man fysisk suge og?;p Hvordan gjør man dette, suger i det man tar pikken ut eller inn i munnen?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Dette forumet er fullt av barnetroll som burde ha fortsatt med å gå på møter på Betania.
Gjest Heloise Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Nei nei nei... Du har misforstått totalt! Du skal bare slå på den som om den var en ketchupflaske. Det er alt du trenger å vite. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Svar seriøst da folkens. Er ikke alle som har like mye kunnskap om det, og de vil sikkert vite litt hva de kan prøve på de og før de sitter midt oppi det.
Gjest Male Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Vet ikke hvordan jenter suger, og jeg har aldri prøvd selv, men i fra en manns synspunkt kan jeg prøve å gi deg noen tips.. Det jeg liker når jeg blir sugd er at jenta suger når pikken er på vei ut av munnen. Det kjennes kjempe godt ut! (Det er også den beste måten skape mye vakum på, vil jeg tro.) Det kan og være lurt å føle seg litt frem, spørre gutten om hva han synes etterhvert som du holder på. Du vil nok også merke på han hva som er godt og ikke. Og husk: "Øving gjør mester!"
Gjest slk Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Kan prøve å forklare hva jeg gjør, er ikke så enkelt men... Jeg begynner med litt oppvarming (slikking og beføling på penis, ballene og penishodet). Tar så penisen i munnen mens jeg holder den andre hånden rundt roten på penisen. Jeg tar munnen nedover penisen i en litt vridende bevegelse. Samtidig drar jeg hånden oppover mens jeg vrir den litt til motsatt side. På vei oppover vrir jeg litt til andre siden med munnen, mens hånda drar nedover i en vridende bevegelse, motsatt vei fra hva jeg gjør med munnen. Lager på en måte vakuum på vei oppover med munnen. Passer på å bruke tunga flittig mens jeg gjør dette, har et fast tak og øker tempoet. Viktig med masse spytt! Dette har ihvertfall funket på de fleste...
Gjest HunterLady Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Trenger ikke å suge til kuken blir blå, men litt skal man suge. Av og til orker jeg ikke pga at kjevene blir slitne, så da legger jeg meg slik at han kan ligge på siden og dyppe penis inn og ut, mens jeg bare holder munnen oppe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå