AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Som tittelen sier; Farge nr. 1 Farge nr. 2 Sliter med å finne lipgloss i slike toner. De er ofte enten brunere eller mer rosa. Ikke dyre merker, kommer ikke til å kaste bort masse penger på noe jeg lett kan miste på byen. Gjerne også noe som ikke tester på dyr, men er interessert i alle merker (da finner jeg i allefall ut farge, osv).
Betina Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Makeup store må vel ha det? De har jo lipglosser i alle regnbuens farger... Eller body shop?
Gjest Heloise Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Ser jo bare ut som om det er deres naturlige farge med blank gloss på... Eller er jeg helt blind og rar :-/ Stemmer også for Betina's forslag.
Yasi Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Jeg synes det ser ut som en nude leppestift som base og en litt rosaaktig lipgloss over.
anonym11 Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Hei som at par andre sier her ser det ut som helt naturlig farge på leppene med gloss over på første bilde. prøv ploss minerals fra lypsyl fra matvarebutikker tror den koster under 100,- Denne er med rene naturlige mineraler står det. lykke til
anonym11 Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 ... og her er det en link http://www.side2.no/mote/article2906153.ece Min lenke
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 ... og her er det en link http://www.side2.no/mote/article2906153.ece Min lenke Synd de tester på dyr.
anonym11 Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Bekrefter skriftlig til Dyrevernalliansen at ingen egenproduserte produkter er testet på dyr, men vedgår at ingrediensene i disse er/kan være testet på dyr. Dette var det jeg fant under lypsyl..
HenrietteH Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 Sjekk ut IsaDora Moisturizing Lip Gloss (som de selger på Vita): i fargene: 06 - Toffee 18 - Glossy Candy eller 26 - Mocca Pink
HenrietteH Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 Jeg synes det ser ut som en nude leppestift som base og en litt rosaaktig lipgloss over. Enig!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #11 Skrevet 1. mars 2011 Takk for svar! Skal sjekke ut Make Up Store og det andre dere har skrevet Er veldig glad i GOSH sine lipglosser, men der har jeg ikke funnet akkurat sånn farge. Om det er hennes naturlige leppefarge, så må jeg i såfall finne en gloss i samme farge, siden mine lepper absolutt ikke er i den fargen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå