AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Del Skrevet 1. mars 2011 Skal prøve å gjøre dette kort. Har hatt en veldig god liten vennegjeng bestående av meg og to gutter. Etter en stund fikk jeg følelser for han ene og han fikk følelser for meg (dette ble nylig oppklart). Det jeg ikke var helt klar over var at "tredjemann" hadde også over lengre tid hatt (sterke) følelser for meg. Nå vil ikke "tredjemann" ha noe som helst med meg å gjøre. Han har sletta meg totalt fra livet sitt og gitt meg streng beskjed om at jeg skal holde meg unna leiligheten dems. Ja, for å gjøre dette enda mer komplisert så bor de to guttene sammen og har vært gode venner hele livet, men de er tydeligvis dårlige til å kommunisere med hverandre. Jeg er selvsagt utrolig glad i "tredjemann", han er en av mine beste venner. Er utrolig lei meg for at han ikke vil ha noe kontakt med meg lengre. Er kjipt å "miste" en god venn. Han har til og med sletta meg fra facebook. Og det er litt vanskelig å ikke kunne dra på besøk til kjæresten min. Er begrenset hva vi kan finne på hos meg siden jeg bor med 7 andre og vi har en TV på deling. Det finnes grenser for hvor lenge vi gidder å ligge i senga mi og gi hverandre komplimenter, selv om det og er koselig. Jeg hinker rundt på krykker, så det er for øyeblikket veldig begrenset hva vi kan gjøre utenom å sitte hjemme og se på film. Jeg og "tredjemann" har mange felles venner, og nå er det ganske begrenset hvor mye jeg får se dem, siden vi alle pleide å ha lunsj sammen på skolen. Nå må jeg holde meg unna det også. (Jeg kjenner hovedsakelig disse folkene gjennom "tredjemann" så jeg føler det er litt frekt å "ta over" disse vennene). Så nå blir det stortsett lunsj alene på kontoret. Føler hverdagen min blir ganske lite innholdsrik om dagen, men skjønner jo at "tredjemann" har det vondt siden jeg sitter og kysser på hans beste venn mens han er stupforelska i meg. Jeg gjør jo som jeg blir fortalt, jeg vil ikke bidra til å gjøre det noe vondere for ham. Noen som har vært i lignende situasjoner eller har noen tips om hvordan jeg kan løse dette? Hvor lang tid tror dere det kan ta før han orker synet av meg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvet du va! Ettersom disse to er gode venner, så kan du jo rett å slett ha trekant me dem. Det skulle jo gå bra. Da har ikke han venne din noe å klage åver, og du kan ligge er å se på tv me bare to istedet for 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Del Skrevet 1. mars 2011 Noen ganger i løpet av livet opplever vi ofte å få gutte"venner" som egentlig er keene på oss, men prøver å ta vennskapsveien inn i våre hjerter. Han var nok aldri din ekte venn, beklager å måtte si det. Nå får du bare gjøre som du blir fortalt, så går det nok over om noen måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest my Skrevet 1. mars 2011 #4 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvet du va! Ettersom disse to er gode venner, så kan du jo rett å slett ha trekant me dem. Det skulle jo gå bra. Da har ikke han venne din noe å klage åver, og du kan ligge er å se på tv me bare to istedet for 7. Ikke dumt. Alle blir happy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 1. mars 2011 #5 Del Skrevet 1. mars 2011 Personlig ville jeg snakket med tredjemann om hvordan du føler det. Jeg ville ikke kysset på kjæresten min når tredjemann var tilstede. Muligens ville jeg droppet å være kjæreste med noen av dem; men nå vet ikke jeg hvor forelsket dere er, alderen deres eller hvor alvorlig det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest driti på draget Skrevet 1. mars 2011 #6 Del Skrevet 1. mars 2011 Noen ganger i løpet av livet opplever vi ofte å få gutte"venner" som egentlig er keene på oss, men prøver å ta vennskapsveien inn i våre hjerter. Han var nok aldri din ekte venn, beklager å måtte si det. Det vet du lite om. Følelser av romantisk art kan også komme sigende. Selv har jeg ei barndommsvenninne hvor vi har vært gode venner hele livet. Først i 20 årene når hun var etablert med mann og barn kjente jeg at det var noe mer. Selv er jeg gift og har det veldig bra, dog sitter drømmene om barndommsvenninnen min godt. Vi har felles venner men heldigvis sees vi ikke for ofte. Det tror jeg ikke at jeg hadde klart. Elsker lukten av henne. Kjenner hjertet slå hver gang jeg ser henne.... Uansett var jeg en ekte venn og bare det i mange, mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 1. mars 2011 #7 Del Skrevet 1. mars 2011 Du er bare nødt til å glemme tredjemann. Han er så sjalu og slitsom at du ville fått ett ubehagelig liv dersom du skulle satset på han. Du har ikke gjort noen feil. Ikke gjør det heller. Det er tredjemann sin feil at han er sur på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mylady Skrevet 1. mars 2011 #8 Del Skrevet 1. mars 2011 Noen ganger i løpet av livet opplever vi ofte å få gutte"venner" som egentlig er keene på oss, men prøver å ta vennskapsveien inn i våre hjerter. Han var nok aldri din ekte venn, beklager å måtte si det. Nå får du bare gjøre som du blir fortalt, så går det nok over om noen måneder. Ja og noen ganger blir vi jenter hypp på en guttevenn. Jeg hadde 2 tidliger mannlige kollegaer som virket likte meg begge 2. Han ene sluttet. Etter det kom det sterkere indikasjonen på at den første (min favoritt) var interessert. Senere sluttet han også men sa han ville vi skulle holde kontakt. Jeg skrev mail til denne men fikk ikke svar. Han andre som jeg bare ser på som en venn(men mistenker er forelsket i meg) kontaktet meg etter dette men jeg har vært veldig reservert fordi de 2 var kamerater og jeg ikke vil forspille mine eventuelle sjanser hos han jeg er forelsket i senere. Så slike ting er ikke lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 1. mars 2011 #9 Del Skrevet 1. mars 2011 Ja og noen ganger blir vi jenter hypp på en guttevenn. Jeg hadde 2 tidliger mannlige kollegaer som virket likte meg begge 2. Han ene sluttet. Etter det kom det sterkere indikasjonen på at den første (min favoritt) var interessert. Gutter som surrer rundt dere som bier etter honning kan være temmelig interessert, samtidig som de faktisk kan være plagsomt sjenerte. Dere er altfor pene , hyggelige og tiltrekkende. Derfor blir fallhøyden stor, og ting blir veldig skummelt. Tredjemann her er sikkert rimelig forbannet på seg selv fordi han ikke turte å ta initiativ før det ble for sent. Når man blir så irritert som man blir på seg selv i slike situasjoner, så er det veldig logisk at det også går ut over den vakre kvinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karin Skrevet 1. mars 2011 #10 Del Skrevet 1. mars 2011 Men hva sier kjæresten din da??? Hvis de er kompiser må da tredjemann respektere ham og hans valg. Og hvorfor har han ikke prøvd seg på deg før?? Du kan ikke la ham styre livet ditt og bestemme hvem du kan treffe og ikke treffe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå