AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Ute ligger snøen tykk og hvit, og det kom noen flere cm senest i helga. Likevel er det ting som kan tyde på at våren kommer før eller siden også i år: - Blomsterbutikken selger påskeliljer i potter og har pyntet med norske flagg (flaggene er sikkert pga VM, men jeg tenker nå på mai likevel!) - Folk vandrer rundt på kjøpesenteret med dobbelt kuleis - Sola har faktisk begynt å varme når den først dukker frem gjennom skylaget, og det drypper fra taket - Og i dag var det faktisk noen som luftet noe så lite vinterlig som en Lamborghini i saltsørpa på E18. Noen som har lagt merke til flere vårtegn?
Gjest Sommertid Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Her har snøen endelig smeltet, i dag tittet sola frem en liten stund og jeg trenger ikke å ha på meg skjerf lenger. Gåsunger har jeg også begynnt å se på trærne Jeg gleder meg til vår og sommer!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 I hagen her er snøklokkene på vei opp og det er fantastisk. Verre er det med solen. Ikke solen i seg selv men at den fremdeles er lav at den viser hvor møkkete vinduene er. Må nok til pers snart, med å vaske dem. Når det er sagt, jeg ønsker våren hjertelig velkommen. Elsker våren.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Hvor bor dere, dere som har det snøfritt? Jeg er misunnelig. Lei av snøen nå og vet at den kan ligge lenge enda. Bor langt nord selv.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Jeg er hun med snøklokker på vei opp. Jeg bor på vestlandet.
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 (endret) Massevis av snø her hos meg, og ingen antydning til blomster noe sted. Ikke en gang sola er fremme for tiden. Men flere morgener på rad, har jeg hørt en enslig fugl kvitre ute i lunden min. DET er vårlige lyder og et helt klart vårtegn. Det går rette veien! Endret 1. mars 2011 av Margareth
Gjest Sommertid Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Hvor bor dere, dere som har det snøfritt? Jeg er misunnelig. Lei av snøen nå og vet at den kan ligge lenge enda. Bor langt nord selv. Vestlandet her også. Jeg kunne aldri flyttet nord over. Jeg er så lite glad i snø og kulde. For min del kunne det vert vår og sommer året runt (bortsett fra en uke med jul )
Gjest Lebewesen93 Skrevet 2. mars 2011 #8 Skrevet 2. mars 2011 Er masse snø her, men er ikke SÅ kaldt lenger da. Håper våren kommer tidlig i år og at snøen aldri faller ned i Norge mer. Ikke at det kommer til å skje da:P
Gjest Valiant Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 I Stavanger er våren på vei er ikke noe snø her alt er smeltet
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2011 #10 Skrevet 3. mars 2011 Bruken av varmeovn er nesten slutt her hos meg, og Det kaller jeg et godt vårtegn.
Gjest boblebrus Skrevet 3. mars 2011 #11 Skrevet 3. mars 2011 Mye snø i Oslo fremdeles, men likevel begynner det å bli bart og litt sørpete noen steder, og det er jo et bittelite vårtegn? Samtidig så varmer sola når den først er synlig. Kjempedeilig når jeg sitter på bussen og kjenner sola varme i ansiktet, og når jeg går hjem og ser at det drypper fra takene. Også er det jo selvfølgelig lysere lenger, og det er deeilig
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #12 Skrevet 4. mars 2011 Helt klart. Varmegrader, drypp fra takrenner, sørpete fortauer, vanndammer, m.m. Alt tyder til at våren er på vei her i Oslo.
Gjest Linda sofie Skrevet 4. mars 2011 #13 Skrevet 4. mars 2011 På Sørlandet er det sol og snøen begynner endelig å smelte. Takk og pris! Fy faen å lei jeg er av snø,is, kulde og - grader. Endelig begynner det bli varmere og våren er rett rund hjørnet. Deilig!!! Elsker vår og sommer Har vært en kald og jævlig vinter her jeg bor, så er mega glad for at det er vår snart.
Lillemeg25 Skrevet 7. mars 2011 #14 Skrevet 7. mars 2011 Snøen er snart vekke her Det synes jeg er herlig. Sola varmer og det er nydelig at vinteren er over.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #15 Skrevet 9. mars 2011 Nå var MYE av snøen borte å hva skjedde i dag? Joda det begynte å snø!! :kjefte: Er faen så dritt lei snø nå. Skal den aldri forsvinne? Snøen forsvinner vel ikke før i mai eller noe her! Huff for noe dritt!!!
shetalks Skrevet 25. mars 2011 #16 Skrevet 25. mars 2011 Om våren er på veg...?? Nei, nei, og atter nei... Snøen laver ned i metervis her i nord nå. Men så får vi en fin påske av det da, får være trøsta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå