Gjest noname Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Har vært sammen med typen i 1 år, og elsker han veldig mye, men jeg har et problem. Og som er min skyld. Han er min første og eneste, men jeg er virkelig ikke flink i senga. Veit ikke hvordan jeg skal bevege meg, og tør ikke spørre han om hjelp til å på en måte fortelle meg hva jeg burde gjøre. Også sliter jeg veldig med å bli sår. Har for tynn hud der nede i følge gynokologen, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Får veldig fort rifter på innsiden. Så det er jo blitt veldig lite sex kan du si. Elsker sex når det er deilig, men det er kanskje 1 av 10 ganger. Ikke suger jeg han heller, tørr ikke det heller. Uff skjønner ikke at han er sammen med meg. hehe. Jeg er virkelig er kaos når det gjelder sex livet vårt, må stoppe midt i mange ganger. det gjør så vondt at jeg kan begynne å gråte, litt vell turn off, haha. Noen som har litt hjelp å komme med her ? angående ALT jeg har skrevet (A)
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Foreplay! =) Glidemiddel! Forklare han hvorfor..! Dersom du vet dere skal ha sex en dag, prøv å tenk på ting som gjør deg kåt før dere skal sette igang. Altså om du vet at ikveld så skal vi ha oss. Da har du jo hele dage på å innstille deg på å bli kåt/forberedt =) PS! Tør ikke å suge han. Det er da ikke farlig å suge, det er bare å være forsiktig, prøve deg frem. Dekk tennene med leppene. Bruk tungen. Runk med hånden samtidig.
Gjest noname Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Foreplay! =) Glidemiddel! Forklare han hvorfor..! Dersom du vet dere skal ha sex en dag, prøv å tenk på ting som gjør deg kåt før dere skal sette igang. Altså om du vet at ikveld så skal vi ha oss. Da har du jo hele dage på å innstille deg på å bli kåt/forberedt =) PS! Tør ikke å suge han. Det er da ikke farlig å suge, det er bare å være forsiktig, prøve deg frem. Dekk tennene med leppene. Bruk tungen. Runk med hånden samtidig. har brukt glidemiddel, men det hjelper liksom ikke det hellr :S
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 har brukt glidemiddel, men det hjelper liksom ikke det hellr :S Det er mange forskjellige typer glidemiddel. Vi bruker et som er silikonbasert det har funket kjempebra. Mens andre typer ikke har funket bra. Hva med om han gir deg oralsex til du kommer, også prøver dere med vanlig sex i tillegg til et godt glidemiddel?
Gjest noname Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Det er mange forskjellige typer glidemiddel. Vi bruker et som er silikonbasert det har funket kjempebra. Mens andre typer ikke har funket bra. Hva med om han gir deg oralsex til du kommer, også prøver dere med vanlig sex i tillegg til et godt glidemiddel? Kan jo prøve å kjøpe et bedre glidemiddel men jeg synes liksom det er litt ubehagelig med et hode der nede, men jeg får vell bare prøve å venne meg til det kanskje
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Kan jo prøve å kjøpe et bedre glidemiddel men jeg synes liksom det er litt ubehagelig med et hode der nede, men jeg får vell bare prøve å venne meg til det kanskje Hehehe.. det skal jo ikke være ubehagelig, men deilig. Du må bare slappe av, han setter garantert pris på deg og kroppen din. Så du har jo ingen grunn til å bekymre deg =)=) Bare passe godt på å være ren.. Dusje litt før dere skal hoppe i høyet så er det jo hvertfall ingen grunn til bekymring =) Håper det ordner seg for deg =)
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Pass på at dere har ordentlig foreplay først, så blir du skikkelig våt naturlig. Slipper glidemeiddel. oral sex: Begynn forsiktig. Slikk og smak på den. Ikke ta den i munnen. Bare slikk utenpå.. etterhvert kan du ta mer og mer i munnen.
Gjest Katten. Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Angående at du føler du er dårlig i senga: prat med ham. Alle er forskjellig, foretrekker ting på egne måter osv, dermed er kommunikasjon noe av det viktigste for god sex.
barnehagetanten Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 Sex er jo noe som læres gjennom erfaring, snakk med venner, diskutere anonymt på forum, lese i bøker, se filmer og ellers prøve ut. Å ha sex er jo lek mellom to som elsker hverandre. Men det å tørre er gjerne ikke en naturlig ting for alle, og kanskje blir det mer naturlig etterhvert. Men det å tørre å slippe hemninger, tørre å spørre (finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar!), tenke deg i sex-humør. Er du redd for rifter vil jeg tro du knyter deg litt for mye under sexen og dermed ikke klarer nyte den helt og holdent. Et annet tips er å onanere; på den måten blir du kjent med din egen kropp og kan veilede partneren din. På samme måte spørre partneren din hva han liker. Så skal du se at horisonten utvides litt etter litt.
Gjest norah Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 Her må du nok bare øve deg - og senke skuldrene litt. Slapp av, forklar hva gynekologen har sagt, og at du ønsker forsøke litt andre ting som avveksling. Man må tørre å feile litt for å finne ut hva som fungerer bra Alle opplever at det er enkelte ting som ikke helt passer for dem - ingenting å bli flau over. Oralsex blir lettere å tørre dersom du tar litt av gangen; ene gangen er du kanskje borti litt med tungen(og kysser andre steder), neste gang litt mer. Foreslår at du oppdager hvordan kroppen din fungerer, og for kvinner er det jo stimuli av klitoris som gjerne er best. Finnes en hel masse å gjøre som ikke involverer penetrering; gjensidig oralsex, du gir ham oralsex samtidig som han stimulerer klitoris hos deg, dere tar på hverandre.....og så videre. Kombinerer dere slike ting med samleie skal det jo noe til for at statistikken din ikke går opp. Ikke tenk på hvordan ting skal se ut, men forsøk å flyttte fokuset på hva som føles bra.
Gjest hyy Skrevet 1. mars 2011 #11 Skrevet 1. mars 2011 Jeg hadde hatt sex med endel (rundt 10 stk) før jeg ble sammen med mannen min, men jeg hadde enda ikke lært meg å runke. Fair enough, jeg ba ham lære meg det. Jeg holdt penisen i hånden mens han holdt hånden sin utenpå min, og så viste ham meg tempo, trykk og diverse triks. Angående suging er det også vidt forskjellig hvordan de vil ha det, så det er jo bare å prøve seg frem. Jeg spurte her også, jeg. Spurte hvordan han likte det, og sa mens jeg holdt på at han måtte si ifra om jeg skulle gjøre det hardere, fortere eller hva som helst, siden jeg ikke er tankeleser og vet hva han vil ha. Han ga meg litt veiledning, og nå går det omtrent på automatikk... Sex er vel noe man lærer så lenge man lever, og hvis du vil ha et utforskende sexliv kan du ikke være redd for å prøve noe nytt. Om det ikke går så bra er det vel ikke verdens undergang heller, det skal ikke være blodig alvor med sex. Vi har ofte sextabber og prøver ting som bare ikke funker, men da bare ler vi av det og gjør noe annet, og prøver eventuelt igjen en annen gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå