AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Hei, har kjøpt meg noen øredobber på nett. Tror ikke de er brukte men jeg vet lite om de jeg kjøpte dem hos, og er litt paranoid ang. smykkene. Tør ikke bruke dem før de er desinfisert. Hvordan kan jeg gjøre dette best og helst med ting man har i huset? Vil det funke å fryse dem over natta?
Yasi Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Jeg pleier bestandig å desinfisere slike ting med alkohol - den samme jeg bruker til å desinfisere mine hender med
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Hva skal hjelpe med å fryse dem??? Vet du ikke at bakterier danner sporer og fortsetter like herlig å formere seg etter at de er tint. Baktererer dør ikke i frysa.
Gjest Heloise Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Hvis det er metall kan du koke de. Jeg pleide å koke piercingsmykkene mine regelmessig Hvis det er plastikk så kan du bruke alkohol.
Yasi Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Pass på dersom det er noen stener på smykket, da lønner det seg ikke å koke de. Jeg har ødelagt altfor mange smykker ved å koke dem Så vær litt varsom der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå