martine82 Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Vi har planer om å gifte oss til sommeren. Vi trengte hjelp til forberedelsene, og valget ble etter mye leting på nettet, http://1av2.no Websiden så veldig proff ut, men nå er alt helt på tryne. Ikke kontaktinfo eller noenting. Tørr ikke bruke noen som ikke har ordentlig webside. Risikerer ikke bryllupet vårt på grunn av useriøse folk. Noen som har erfaring med dette firmaet, eller kan anbefale noen andre?
Titti72 Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Dette var et dårlig forsøk av deg på egenreklame. Det står ingen ting på hjemmesiden deres, så at det ble deres valg etter mye leting, da lurer jeg på hvor dere har lett... I bakgården?? Passe uproft å reklamere for seg selv, når den ferdigkjøpte hjemmesidepakka ikke engang er satt opp... 2
LukaFrost Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Hvem i allverden velger en man ikke kjenner, en som ikke hverken er slekt eller i vennekretsen til toastmaster? 3
Lulilelu Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Hvem i allverden velger en man ikke kjenner, en som ikke hverken er slekt eller i vennekretsen til toastmaster? Når ble det gale å ha en profesjonell toastmaster?? Er mange som har det og skal ha det selv.
kaprifolen Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Signerer Luka Frost på at jeg synes det er ekstremt sært å ha profesjonell toastmaster.... 4
Thinkerbelle Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Om dette var forsøk på egenreklame, så er det noen som må studere lit markedsføring for "ingen kontaktinformasjon" og "dårlig hjemmeside" er vel ingenting å reklamere for:) 1
LukaFrost Skrevet 2. mars 2011 #7 Skrevet 2. mars 2011 Når ble det gale å ha en profesjonell toastmaster?? Er mange som har det og skal ha det selv. Jeg synes bare det er merkelig. Jeg ser det som mer fornuftig å ha noen som kjenner brudeparet. Jeg har vært i bryllup med sempirofesjonell toastmaster som stort sett lirte av seg platte groviser. Definitivt ingen suksess. Jeg vil ha noen som kjenner oss og som skjønner at det er viktig å ha god kontakt med kjøkkenet under middagen. 3
Lulilelu Skrevet 2. mars 2011 #8 Skrevet 2. mars 2011 Jeg synes bare det er merkelig. Jeg ser det som mer fornuftig å ha noen som kjenner brudeparet. Jeg har vært i bryllup med sempirofesjonell toastmaster som stort sett lirte av seg platte groviser. Definitivt ingen suksess. Jeg vil ha noen som kjenner oss og som skjønner at det er viktig å ha god kontakt med kjøkkenet under middagen. Det hadde ikke eksistert så mange profesjonelle toastmastere hvis mange ikke velger dette. Alle bryllup jeg har vært på med profesjonell toastmaster har vært veldig bra for de har mye mer erfaring med bryllup, hva som fungerer, hva er bra, hva må gjøres osv. Blir feil å si at profejonelle ikke forstår at det er viktig å ha god kontakt med kjøkkenet. Er mer logisk at de vet hvor viktig det er og vet hva som må gjøres enn en som mest sansynlig aldri har hatt en slik oppgave før. Det med å kjenne brudeparet fra før er jo selvfølgelig å foretrekke, men det er ikke alle som kjenner noen som kan ta på seg det ansvaret. Selv vil jeg ikke gi en slik oppgave til en gjest fordi jeg vil at gjester skal være gjester og vårt bryllup blir spessielt og mye mer jobb for en toastmaster siden vi har 3 forskjellige språk i familien. Det blir rett og slett for mye jobb og ansvar for en som er uerfaren.
thomas75 Skrevet 26. april 2011 #9 Skrevet 26. april 2011 Vi har planer om å gifte oss til sommeren. Vi trengte hjelp til forberedelsene, og valget ble etter mye leting på nettet, http://1av2.no Websiden så veldig proff ut, men nå er alt helt på tryne. Ikke kontaktinfo eller noenting. Tørr ikke bruke noen som ikke har ordentlig webside. Risikerer ikke bryllupet vårt på grunn av useriøse folk. Noen som har erfaring med dette firmaet, eller kan anbefale noen andre? Det var beklagelig å lese at dere fant siden min useriøs. Det har vært endel feil med nettsiden i oppstarten, men den skal være oppe å gå nå. Det positive og en stor takk til deg var at du fant siden min på nettet og ikke minst syntes den var proff:-) takk for det. Når det gjelder å være eller ta det ansvaret av å være toastmaster/visevert så krever det nøye plannlegging, en god dialog med brudeparet mange måneder før dagen, bli "kjent" med de som skal holde taler famillie,venner,barn etc. Å gjøre alle inkluderende! Jeg håper dere har funnet en toastmaster, og ønsker dere all lykke i fremtiden. Mvh Thomas
Grønt blad Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 Vi har planer om å gifte oss til sommeren. Vi trengte hjelp til forberedelsene, og valget ble etter mye leting på nettet, http://1av2.no Websiden så veldig proff ut, men nå er alt helt på tryne. Ikke kontaktinfo eller noenting. Tørr ikke bruke noen som ikke har ordentlig webside. Risikerer ikke bryllupet vårt på grunn av useriøse folk. Noen som har erfaring med dette firmaet, eller kan anbefale noen andre? Det var beklagelig å lese at dere fant siden min useriøs. Det har vært endel feil med nettsiden i oppstarten, men den skal være oppe å gå nå. Det positive og en stor takk til deg var at du fant siden min på nettet og ikke minst syntes den var proff:-) takk for det. Når det gjelder å være eller ta det ansvaret av å være toastmaster/visevert så krever det nøye plannlegging, en god dialog med brudeparet mange måneder før dagen, bli "kjent" med de som skal holde taler famillie,venner,barn etc. Å gjøre alle inkluderende! Jeg håper dere har funnet en toastmaster, og ønsker dere all lykke i fremtiden. Mvh Thomas Ganske morsomt at dette er det første innlegget både til martine82 og thomas75 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå