Gå til innhold

Skjule magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man skjule magen på best mulig måte? Jeg har en god del ekstra rundt magen som jeg gjerne skulle ha "fjerna" på best mulig måte. Har nå holdt på med hard styrketrening i flere måneder, men det hjelper tydeligvis ikke på mageområdet. Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Dytte*

Skrevet

Ble litt usikker på om du ønsker tips til å skjule eller "fjerne" magen, men ettersom den ligger i klær-, sko- og moteforumet går jeg ut fra førstnevnte :-)

Lindex har en "shaping-kolleksjon" som består av panties med høyt liv som strammer inn og gir en penere figur. Finnes også korsetter, bodyer og "underbukser" som går litt ned på låret. Liker de godt, og er helt greie og komfortable å ha på. Jeg pleier å bruke shaping-panties med høyt liv hvis jeg skal ha på noe tettstittende og ikke vil at magen skal synes så godt, funker utmerket de :)

Gjest Nanne70
Skrevet

Les her om hvordan du kan "kle vekk" magen. Ellers så nytter det ikke med bare styrketrening for å fjerne magefett! Du må legge til utholdenhetstrening også, dvs. aktivitet som gjør at du blir svett og andpusten, f.eks. jogging/løping, ellipsemaskin, skigåing, aerobic osv.

AnonymBruker
Skrevet

På den liken du la ut, Nanne70, så står det at bukser med høyt liv er noe man bør unngå å bruke. Jeg trodde det var lurt å bruke det jeg, for å skjule magen

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt usikker på om du ønsker tips til å skjule eller "fjerne" magen, men ettersom den ligger i klær-, sko- og moteforumet går jeg ut fra førstnevnte :-)

Lindex har en "shaping-kolleksjon" som består av panties med høyt liv som strammer inn og gir en penere figur. Finnes også korsetter, bodyer og "underbukser" som går litt ned på låret. Liker de godt, og er helt greie og komfortable å ha på. Jeg pleier å bruke shaping-panties med høyt liv hvis jeg skal ha på noe tettstittende og ikke vil at magen skal synes så godt, funker utmerket de :)

Jeg har fått tak i en sånn hold-in sak, men jeg syns det er fryktelig ubehagelig å bruke. Stramt og ekkelt. Blir veldig rart og klare å puste normalt også, syns jeg.

Gjest Nanne70
Skrevet

På den liken du la ut, Nanne70, så står det at bukser med høyt liv er noe man bør unngå å bruke. Jeg trodde det var lurt å bruke det jeg, for å skjule magen

Nå er jo ikke det mine råd/meninger, men bloggerens. Det kommer kanskje an på buksa - stretchjeans med høyt liv vil nok holde inn magen, mens en vid dressbukse med høyt liv kanskje ikke vil ha samme effekt. Du må nok bare prøve deg fram!

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jo ikke det mine råd/meninger, men bloggerens. Det kommer kanskje an på buksa - stretchjeans med høyt liv vil nok holde inn magen, mens en vid dressbukse med høyt liv kanskje ikke vil ha samme effekt. Du må nok bare prøve deg fram!

Jeg har en i jeansstoff som sitter veldig fint og som jeg føler skjuler magen, men den er ikke så behagelig å ha på over en lenger periode. Knappen gnanger inn i navelen, noe som er fryktelig ekkelt.

Noen andre tips?

Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg har en i jeansstoff som sitter veldig fint og som jeg føler skjuler magen, men den er ikke så behagelig å ha på over en lenger periode. Knappen gnanger inn i navelen, noe som er fryktelig ekkelt.

Noen andre tips?

Stretchjeans med glidelås i siden? Eller kanskje en shapingtrøye à la denne?

AnonymBruker
Skrevet

Stretchjeans med glidelås i siden? Eller kanskje en shapingtrøye à la denne?

Var det meningen at det skulle vært en link der?

Uansett, hvor kan man få tak i stretchjeans med glidelås i siden?

Gjest Nanne70
Skrevet

Skulle vært en link, ja - du finner shapingtrøya her.

Tror Vero Moda har hatt noen strethcbukser/jeans med glidelås i siden, du kan jo prøve der!

AnonymBruker
Skrevet

Skulle vært en link, ja - du finner shapingtrøya her.

Tror Vero Moda har hatt noen strethcbukser/jeans med glidelås i siden, du kan jo prøve der!

Likte den shapingtrøya. Har du prøvd den?

Skal se om jeg får kommet meg innom Vero Moda i løpet av helga ;)

Gjest Nanne70
Skrevet

Likte den shapingtrøya. Har du prøvd den?

Skal se om jeg får kommet meg innom Vero Moda i løpet av helga ;)

Hei, nei har ikke prøvd den selv. Lykke til med å finne den buksa, da!

Skrevet

Man vil aldri i livet få vekk magefettet ved å trene styrke alene. Her må kondisjonstrening og sunt kosthold til!

AnonymBruker
Skrevet

Man vil aldri i livet få vekk magefettet ved å trene styrke alene. Her må kondisjonstrening og sunt kosthold til!

Grunnen til at denne tråden ble starta her i "Klær, sko og mote" forumet, sier seg vel egentlig selv at TS trengte tips til å skjule magen med klær. Jeg tipper at TS og alle andre nå vet det at det ikke fungerer med bare styrketrening for å klare å få mindre mage, så jeg syns at diskusjonen her bør fortsette å dreie seg om det som TS spørte etter.

• Liker 2
Skrevet

Grunnen til at denne tråden ble starta her i "Klær, sko og mote" forumet, sier seg vel egentlig selv at TS trengte tips til å skjule magen med klær. Jeg tipper at TS og alle andre nå vet det at det ikke fungerer med bare styrketrening for å klare å få mindre mage, så jeg syns at diskusjonen her bør fortsette å dreie seg om det som TS spørte etter.

En bør tak i problemet ved roten, ikke gjemme seg under store "telt" for å skjule alle sjokoladene som har lagt seg på sidebeina. Bedre tips skal du lete lenge etter! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...