Gå til innhold

Tatt ut navlepiercing..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har tatt ut en lite pen navlepiercing som jeg hadde hatt i ett og et halv år.

Hvor lang tid tar det før hullet er grodd igjen, og jeg kan ta et nytt hull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde min i i underkant av ett år. Det har nå gått over 3 år, og jeg har fremdeles synlig hull. Det er akkurat for lite til at jeg får i piercing, men med litt tid og kraft går det nok.

Ang ta hull igjen, tror jeg det er fult mulig. Men hør med kvalifisert personell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heija!

Angående det å ta ny piercing (går ut ifra at du mener når det du har har grodd?), så går det helt fint, men arrvevet du allerede har der kan øke faren for at det nye smykket vokser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min navle piercing i rundt 6år. Hullet var helt grodd igjen etter 2 uker, men begynte allerede å gro igjen etter et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Savannah-

Jeg hadde min i i underkant av ett år. Det har nå gått over 3 år, og jeg har fremdeles synlig hull. Det er akkurat for lite til at jeg får i piercing, men med litt tid og kraft går det nok.

Ang ta hull igjen, tror jeg det er fult mulig. Men hør med kvalifisert personell!

Henger meg på denne! Jeg tok ut min for 2 1/2 år siden, og jeg hullet er for lite til å få inn piercing, men det er null problem å få øredobben min gjennom (ja, jeg har prøvd) :fnise: Virker ikke som at det kommer til å gro her.. Jeg hadde piercingen inne i 4-5 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Sandra

Jeg tok ut navle piercingen min får 2 år siden, hadde den kun i et halv år, før den begynte å gro igjen. Hullet er helt grodd igjen, å lurte på om det er lurt å ta nytt hull, eller om det går ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...