Gå til innhold

HOUSTEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, etter nesten tre år som singel, har jeg funnet ut at jeg må få fingern ut selv. Jeg vil ha kjæreste:) (har hørt at det første du må innrømme er problemet, hehe)

Problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg skaffer meg en date? Hører folk date her og der, fatter ikke hvor de finner dem :P

Så jeg trenger noen tips. Hvor skal jeg finne dem, og hvordan skal jeg.. ehm naile(?)dem? huff, hørtes kynisk ut kansje, men..

All hjelp taes i mot med takk ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Er du gutt eller jente og hvor gammel er du? Har du noen interesser/hobbyer der du kan møte folk? Jeg pleier å møte gutter gjennom fester/ute på byen/på reise. Gjelder hvertfall å være så sosial som mulig, bli med på fester og sånt når du blir invitert :)

Skrevet

Er du gutt eller jente og hvor gammel er du? Har du noen interesser/hobbyer der du kan møte folk? Jeg pleier å møte gutter gjennom fester/ute på byen/på reise. Gjelder hvertfall å være så sosial som mulig, bli med på fester og sånt når du blir invitert :)

Jente, 24 !

Ikke noen spessielle hobbyer nei, gjør ting som "alle" andre gjør.. Er jo med på mye fester, men vet ikke hvordan jeg skal få de på kroken liksom.. Er absolutt sosial, men tror jeg har mista grepet på flørting... Eller så skjønner ikke gutta det.. (kansje vil ikke skjønne) hehe

Har møtt en på nettet, men han bor 1 time med fly unna meg, og ja.. alt er så vaanskelig. :/ Er gla i og flørte, men klarer liksom aldri og dra det lenger enn det.. Spør dere "skal vi ta en date" liksom? hehe.. huff, mange rare spørsmål:P

Skrevet

Houston.. :gjeiper:

• Liker 4
Skrevet

Houston.. :gjeiper:

Jææjææ, Whateeever ;)

Skrevet

Jeg møtte min type på nettet.. Møttes irl ganske fort, det hele var ganske kleint, men gav det/han en ny sjans og det klaffa :)

Skrevet

Hadde jeg vært singel i tre år hadde jeg klikka.. :kjefte:

Har vært singel i snart et år, merker at jeg tørner snart.. Mangel på fysisk kontakt av det motsatte kjønn tærer på, skal jeg si.. :)

Tips til deg.. Være tilgjengelig kanskje. Si ja til å være med på ting når noen spør..

Og hvorfor er det alltid gutten som må be jenta på date? Synes at du kan spørre en gutt hvis du liker han. Trenger ikke være noe voldsomme greier. En tur på kafe eller noe.. :)

Lykke til. Hold oss oppdatert.

Skrevet

Hadde jeg vært singel i tre år hadde jeg klikka.. :kjefte:

Har vært singel i snart et år, merker at jeg tørner snart.. Mangel på fysisk kontakt av det motsatte kjønn tærer på, skal jeg si.. :)

Tips til deg.. Være tilgjengelig kanskje. Si ja til å være med på ting når noen spør..

Og hvorfor er det alltid gutten som må be jenta på date? Synes at du kan spørre en gutt hvis du liker han. Trenger ikke være noe voldsomme greier. En tur på kafe eller noe.. :)

Lykke til. Hold oss oppdatert.

Har jo tulla litt rundt da, ikke vært isolert i 3 år:P

Men skjønner liksom ikke hvor dere møter alle de single.. Her i byen er det hvertfall dårlig utvalg:P Eller så er ikke jeg på rett sted;) er så redd for og bli avvist, det er kansje mitt problem.. Og når jeg ikke kjenner de godt, syns jeg det er så kleint og spørre om cafe ol.. er det bare meg eller? :P

Takk for svar, skal holde dere oppdaterte ;)

Skrevet

Jeg møtte min type på nettet.. Møttes irl ganske fort, det hele var ganske kleint, men gav det/han en ny sjans og det klaffa :)

Kan jeg spørre om hvor/hvilken nettside? Sånn bare av nyskjerrighet!

ja, er akkurat den kleinheten jeg sikter til, er redd for og bli avvist, og at det bare skal være flaut liksom..

Føler ikke jeg kan gå og spørre randoms om de vil være med på cafe heller :P:kgbaby:

Skrevet

Jeg møtte en på en date-side, begynte med litt tull, og utvikla seg til småflørting:

Og så begynte han å fortelle litt om seg selv, og hva han driver med, mye naturbruk, og aktivitet som jeg liker, men ikke gjør så mye alene.

Plutselig fikk jeg en invitasjon til å besøke han, og selv om det er litt langt å reise, så takka jeg ja. Om ikke så lenge skal jeg besøke han, få være med på diverse aktiviteter.

Må si at jeg gleder meg.

Mitt råd er, slå til, om en feiler underveis, så hva...?

Du får mange erfaringer, og sikkert mye gøy på ferden. Bor di langt unna, så gi det en liten sjangs i alle fall, kan jo være manne i ditt liv for alt du vet...

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Hvis du er litt sjenert så må jo nettdating være tingen da :) Er mange torsker i havet men innimellom kan du være heldig og treffe på en slørhale..

Du er kanskje ikke sånn som blir lett kjent med folk når du er ute og sånn? Selv skravler jeg med gud og hvermann uten at jeg nødvendigvis er på flørtern. Men blir dermed ofte invitert på date selv om det ikke var meningen å flørte. Hva med singelreiser eller noe slikt da? Sukkertreff?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...