#Mj# Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 sluttet i jobben i novemmber( hadde mye problemer med sjefen, som ikke løste seg..) har siden det holdt på å søkt på jobber, men har ikke skjedd noe. men endelig i forgie uke ble jeg innkalt til intevju. men selv om de hadde skrevet i annonsen at de ønsket en stundent som hadde kjøkken erfaring, så var det veldig negativt at jeg holdt på å ta allmenn påbygg, for da har jeg for mange eksamener til sommeren og jeg kunne ikke jobbe så mye ekstra. utdanningen jeg allerede har var og negativ i hennes øyne, da hun har hatt dårlig erfaring med andre i samme yrkessgruppe! måtte bare klage litt, følte dette interjuvet bare var sløsing med tid..
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 sluttet i jobben i novemmber( hadde mye problemer med sjefen, som ikke løste seg..) har siden det holdt på å søkt på jobber, men har ikke skjedd noe. men endelig i forgie uke ble jeg innkalt til intevju. men selv om de hadde skrevet i annonsen at de ønsket en stundent som hadde kjøkken erfaring, så var det veldig negativt at jeg holdt på å ta allmenn påbygg, for da har jeg for mange eksamener til sommeren og jeg kunne ikke jobbe så mye ekstra. utdanningen jeg allerede har var og negativ i hennes øyne, da hun har hatt dårlig erfaring med andre i samme yrkessgruppe! måtte bare klage litt, følte dette interjuvet bare var sløsing med tid.. hæææ?? Hadde du ikke levert CV? visste de ikke om din bakgrunn og situasjon før de kalte deg inn til intervju? Dersom de gjorde det og kom med disse tilbakemeldingene til deg når du nå var kommet dit ville jeg spurt om de ikke hadde lest CV'en din før de innkalte deg. Også ville jeg ikke tatt dem seriøst i heletatt.
#Mj# Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2011 jo, det viste godt om bakgrunnen min! og det de tok opp som negativt hadde de til og med sagt i annonsen at de var på utkikk etter!
Gjest Bjørn82 Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 jo, det viste godt om bakgrunnen min! og det de tok opp som negativt hadde de til og med sagt i annonsen at de var på utkikk etter! Da kan jeg bare tenke meg til hvor seriøse de er ellers. Tror du skal være glad om du ikke får jobb der. Det får jo være makan til hvor amatør mann skal være som arbeidsgiver. Snakker om.. jaja.. lykke til videre =) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå