Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg gir opp min hjemmesnekra stasjonære og er på utkikk etter en bærbar pc. Den skal i all hovedsak brukes til surfing og spill. Og den skal helst ikke koste mer enn 5000 kroner.. Noen som har gode tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørn82
Skrevet

Jeg er i samme situasjonen selv. Jeg har fått blåskjerm på min stasjonære PC. Og jeg fikk den ikke fikset.. Så har nå en gammel laptop som jeg ikke kan stole på slår seg av hele tiden og er ikke up to date.

Jeg har ikke funnet noen laptop som jeg synes er tilfreds stillende enda. Ikke som både tilfreds stiller krav og forventning til pris. Derfor har jeg ikke kjøpt enda.

Jeg vil at den skal takle world of warcraft allefall sånn tålig greit. Og samtidig ikke koste for mye. Max 6000kr.

Det jeg legger vekt på er at den har 4gb ram, at den har windows 7(fordi Windows Vista suger bæller) At den har et tålig skjermkort, eventuelt eget skjermkort og ikke delt minne. Om den har 200gb hard disk eller 1000gb hard disk bryr jeg meg mindre om. Samtidig så bryr jeg meg mindre om programvare som følger med. Fordi de er med på å fordyre PC'en.

Skrevet

Åssen spill?

Datteren min spiller Sims 2, josefine og lignende, og så spiller vi begge en del nettspill.

Gjest Blubberella
Skrevet

Hva mener du med nettspill? Hvis det bare er snakk om enkle nettspill og ikke type WoW, Conan e.l. kan du jo satse på en sånn eller lignende:

Acer bærbar

Billig og grei til ditt bruk så lenge du ikke spiller krevende spill. Er du i tvil, så sjekk spesifikasjonene opp mot hva spillene du pleier å spille krever. Til Sims 2 og Josefine holder denne ihvertfall i massevis. Jeg har en lignende Acer-modell fra ifjor med litt dårligere skjermkort men bittelitt bedre prosessor enn den i linken her, og den drar både Sims 3 og Age of Conan (ganske krevende spill) med litt nedstilte spillinnstillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...