Valentina_93 Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Jeg har veldig lyst å reise på Roskilde-festivalen i år, men lurer på om jeg har råd. Er det noen som vet hva man bør beregne av utgifter, utenom billett og fly? Evt. noen som har tips til billige festival-løsninger?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Jeg pleier å bruke ca 3000, men setter av mer for sikkerhets skyld. Da sparer jeg ikke på noe heller, og kjøper det jeg har lyst på av mat og drikke. Mange pleier å kjøpe inn øl og sånt inne i Roskilde by der det er en god del billigere enn på campen. Det går også an å ha knekkebrød og noe smøreost på tube eller lignenede til frokost. Ta med deg teltet og soveposen din hjem og bruk det igjen neste år, det er både økonomisk og miljøvennlig. Ta med øl fra campen i stedet for å kjøpe på festivalområdet (men det smaker mye bedre med nytappet kaldt øl da). Ikke kjøp alt mulig skrot du syns er fint i fylla :gjeiper: Samle opp alle tomboksene og lever de i panteboden. Dette blir fort MYE penger. Alt kan pantes, også plastkoppene og håndtakene til ølglass man får inne på området.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Tar du fly nedover, så er det lurt å handle litt drikkevarer på tax- free'n. Ta med en stor pose hjemmebakte boller samt peanøttsmør og syltetøy. Da har man frokost. Nå er ikke maten den største utgiftsposten, da. Jeg vil tro det holder med et par tusen på 4 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå