Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er student på skole hver dag i uka bortsett fra lørdag og søndag. jeg har flyttet for meg selv sammen med en samboer siden jeg ikke orker å bo hjemme - sliter med hodepine og trenger litt ro for meg selv. jeg får ikke stipend, og har til nå levd på samboeren min og litt strø penger jeg har hatt fra her og der. men nå er det på tide at jeg får tak i noen penger!!

jeg ser for meg en jobb der jeg kan jobbe et par dager i uka, gjerne lørdag og søndag, men ikke i så alt for mange timer sånn at det går utover skolearbeidet og hverdagsforpliktelsene mine. hvor kan jeg jobbe?? jeg ser for meg noe callsenter, men det har vi ikke her. butikk da tror jeg at jeg får mye vondt i hodet.... men kanskje.

Skrevet

Søndagsåpne butikker som Joker og Bunnpris er jo alternativer :)

Skrevet

Dersom du har sertifiatet, er Posten absolutt å anbefale. Jobber noen timer tre lørdag formiddager i mnd og tjener noen tusen i mnd. Ulempa er at du må tidlig opp lørdag morgen, fordelen er god lønn og at du er ferdig på jobb like etter at andre har stått opp på lørdag.

Skrevet

aner ikke hvor du bor men telefonintervju er en fleksibel student jobb eller jobb i det hele tatt. jobber for et markedsanalyse firma i trondheim. Skriver meg opp på ei liste hos dem og får svar ganske kjapt hver uke om du får jobbe de dagene du har satt deg opp på. Anbefales iallefall. Callsenter/telefonsalg er slitsomt og masete pluss at du får masse sure folk som skader hørselen din da du sitter med headset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...