Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger en fuktighetskrem til ansiktet, men er på budsjett som student og er allerede blakk denne måneden. kan jeg få tak i en billig en på et apotek eller noe sånt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke godt å finne gode billige kremer nei.. En ren olje er gjerne den billigste veien å gå, slik som jojoba og mandel. Av merker er Olay blant de billigste som har noen gode kremer i mengden. Koster rundt 70-100kr tror jeg. Vær obs på mineralolje om du lett får kviser, noen av kremene har det i seg.

Skrevet

Selvfølgelig kan du få tak i en billig krem på apotek eller hvilken som helst butikk, men kvaliteten er jo deretter. Ville heller ventet til neste lønn eller utbetaling fra lånekassen, og kjøpt en god krem fra feelunique eller cheapsmells. Decleor f.eks har jo gode dagkremer, og om du kjøper fra utlandet blir det veldig billig. Jeg for min del ville heller gått uten krem en uke eller to fremfor å kjøpe noe billig dritt fra dagligvare eller apotek, men det er nå meg.

Skrevet

Vet hva du mener.. Akkurat nå bruker jeg bodylotion som ansiktskrem, det funker jo ikke helt optimalt, men er en liten nødløsning :)

Skrevet

Jeg bruker en ansiktskrem fra apoteket, spotless sin. Fungerer veldig bra! Husker ikke hva den koster nå, men under hundrelappen hvertfall. har blandingshud/sensitiv hud, og for meg har denne vært den som fungerer best for meg!:)

Skrevet

Vichy har virkelig gode ansiktskremer til en grei pris! Min Vichy Aqualia Thermal riche slår både decleor og dermalogica(som jeg brukte tidligere) ned i støvlene, så det er absolutt ikke sant at en ikke kan få tak i gode produkter på apoteket.

Lumene er et annet rimlig merke med gode produkter ift pris. Vet Lindex selger det iallefall:)

Skrevet

La Roche Posay har også gode kremer, som jeg har vært forøyd med så langt i allefall. Kjøpes på apotek og koster mellom 150-200 kr om jeg ikke husker helt feil.

• Liker 1
Gjest _Hufsa_
Skrevet

Green People er jo relativt billig, og også bra. Selges på vita eller til halve prisen på f.eks feelunique.com

AnonymBruker
Skrevet

iherb.com har en del naturlige og økologiske kremer som ikke inneholder mineraloljer og slikt. Bare 4$ i frakt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...