Gå til innhold

Anbefal en GOOOOOD bodylotion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en god og deilig bodylotion til huden min, skal IKKE ha noe av dritten i butikken, den har jeg prøvd nok av. Klebrik ekkel sak. :)

Så kan dere flinke damer anbefale? Har ikke spesielt tørr hud, men vil holde fuktighet ved like, og sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eucerin sin vanlige bodylotion liker jeg veldig godt, trekker fint inn og er ikke klissete. Fås med og uten parfyme :jepp:

Skrevet

Takk! Det at den ikke er klissete og trekker fint inn gjør så jeg nesten bestiller på flekken her, men skal vente og få flere tips så jeg kan prøve litt forskjellige :jepp:

Skrevet

Jeg har sluttet med bodylotion, og bruker nå olje. Smører inn våt hud, og klapper meg tørr med håndkle etterpå. Mye kjappere og MYE bedre! :jepp: Jeg bruer alt fra babyoje til KMS sin NEFA-olje.

Skrevet

Flott tråd! Henger meg på TS og spør om dere har en god bodylotion som lukter eksepsjonelt godt? :)

Skrevet

Jeg har sluttet med bodylotion, og bruker nå olje. Smører inn våt hud, og klapper meg tørr med håndkle etterpå. Mye kjappere og MYE bedre! :jepp: Jeg bruer alt fra babyoje til KMS sin NEFA-olje.

KMS NEFA olje? Da jeg googlet det så fant jeg bare shampoo? :) Kan du fortelle litt om hvilken forskjell det utgjør for deg å skifte til olje?

Skrevet

Decleor systeme corps moisturising body milk, synes den er veldig god. Trekker fort inn, er ikke klissete og ekkel, og den er drøy i bruk.

Skrevet

Biotherm.

Denne fra Burt's Bees, men det er sikkert delte meninger om lukta, og den blir litt glitrete, men jeg liker den.

Eller liker jeg Jason sin med aloe vera, den lukter ikke noe særlig, men funker veldig bra.

Skrevet

Dead sea spa magic sin bodylotion er jeg veldig fornøyd med. Den lukter mildt og behagelig, er drøy i bruk, gir masse fuktighet og trekker inn på sekunder. Jeg fordrar ikke kliss på kroppen og denne har jeg forelsket meg i. Om huden trenger mer fuktighet er også mama mio sin bodycream god, men den er litt tykkere.

Skrevet

Decleor Systeme Corps er veldig god, og trekker inn raskt, men den lukter så sterkt at jeg har problemer med å bruke parfyme etterpå, for den slår alt annet i hjel. :eeeh:

Jeg kan også anbefale Mama Mio. Den er som sagt tykk, men trekker raskt inn, og huden holder seg myk hele dagen. REN Neroli and Grapefruit Body Cream er også super, og mer som en lotion i konsistens. Denne lukter ikke like mye som Decleor.

Burt's Bees har jeg bare prøvd en lotion fra (Aloe og noe, for sensitiv hud), og gudhjelpemeg, det var klissehelvete! :murvegg: I tillegg gav den null og niks fuktighet, så den anbefaler jeg ikke til min verste fiende.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Her kommer anbefalingen (sammen med det gode råd om å sitte når man betaler):

Thalgo Corps D'Exception

(prisen er 1500,- for en krukke med 200 ml)

Den er den beste jeg har vært borti :)

- den er også den absolutt dyreste.

Skrevet

KMS NEFA olje? Da jeg googlet det så fant jeg bare shampoo? :) Kan du fortelle litt om hvilken forskjell det utgjør for deg å skifte til olje?

NEFA- oljen står for Naturlige essensiselle fett syrer. Den brukes til å ta i fargebehandliger eller i shampo/kur for ekstra effekt. Hos noen frisører som fører KMS kan du få kjøpt den. Den er helt vidunfelig! Jeg har en ekstrem tørr hud. I vinterhalvåret får jeg skjell lignende flak på leggene, selv om jeg bruker bodylotion. Men med olje, blir huden så myk som hos en baby. :jepp:

Du får "smidighet" (hvis man kan kalle det det..) i huden, oljen trekker inn på en annen måte enn bodylotion.

Skrevet

Dead sea spa magic sin bodylotion er jeg veldig fornøyd med. Den lukter mildt og behagelig, er drøy i bruk, gir masse fuktighet og trekker inn på sekunder. Jeg fordrar ikke kliss på kroppen og denne har jeg forelsket meg i. Om huden trenger mer fuktighet er også mama mio sin bodycream god, men den er litt tykkere.

Dead sea spa magic er min favoritt også. Elsker den ;)

Skrevet

TL Spa Body butter - FANTASTISK!! Noe av det bedre jeg har prøvd!!

(ca 195,- for 500 ml)

Skrevet

Flott tråd! Henger meg på TS og spør om dere har en god bodylotion som lukter eksepsjonelt godt? :)

Biotherm har en som lukter syden :jepp: Elsker den :rodmer:

Skrevet
Decleor sin er veldig bra, lukter godt, trekker fort inn og gir fukt, liker også John Masters Organics sin, synes den lukter veeeldig godt, trekker raskt inn og gir fukt. JMO er litt mer tyntflytende enn Decleor sin :)
Skrevet

Veldig enig med HenrietteH ang. Matis sin :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...