Gjest asanti Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Min nye kjæreste har snart bursdag, og jeg er en person som liker personlige gaver, gaver man har bruk for og virkelig ønsker seg. Men nå kjenner jeg ikke han med års bekjentskap og har ikke plukket om noe spesielt han kan ønske seg. Så jeg tenker å lage en eske med diverse godsaker i. Har allerede bestilt litt smått som skal ligge i esken, men tenkte å skrive på kort ting man kan gjøre sammen feks "I kveld får du en erotisk massasje", disse kortene kan han selv velge når han vil benytte seg av de. Nå trenger jeg forslag fra dere om hva dere ville likt det skal stå på kortene. Kom med forslag! Gjerne til hva mer som kan ligge i esken.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Her fikk du lite svar så skal svare uansett om jeg ikke har hatt sex enda :o Viss du vet det er noe spesielt han tenner på så kan du jo legge med ett kort for den tingen spesifikt. Kan f.eks ha kort med "Du velger hvilket antrekk/uniform (o.l) jeg skal ha på meg når vi har sex" hvis han liker sykesøsteruniform blir det det kanskje. Utenom det så må det jo være hot med enten sexy bilder av deg selv oppi kurven eller til og med en liten film hvor du leker med deg selv og oppmuntrer ham til å runke. Vet ikke hvor seksuelt åpen du er så er jo kun du som kan begrense hva han skal få lov til på disse kortene (Ikke skriv at du blir med på en runde med analsex hvis dette er noe du ikke har lyst til f.eks)
Gjest mann Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Synes han/hun over her gir noen gode eksempler! Vet jeg hadde likt den videoen ihvertfall! Her er noen forslag til tema du kan ha på kortene (forslagene basert på at du er åpen for det mest, og du velger selv hvilke du vil har med ): - En blowjob på en valgfri plass (Eller noen alternativer til hvor du kunne tenke deg) - Sex på en valgfri plass (Eller noen alternativer til hvor du kunne tenke deg) - Få lov til å sprute på et sted på kroppen din - Se deg onanere - Du binder han, eller han deg (Sett at dere stoler på hverandre) - Masasje - Servere øl og chips, og stå for pauseunderholdningen om han er interessert i sport - At han får bruke dildo på deg. - Du kan ligge noen bilder av deg med sexy undertøy, og så kan han få velge et bilde og da må du ta på deg det undertøyet. Ellers kommer jeg ikke på noen flere for øyeblikket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå