Gå til innhold

Hvordan vite om ei jente liker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er trolig ett dumt spørsmål men jeg lurer på det fremdeles. Har i mitt liv kun hatt 2 jenter som har vist noen som helst interesse for meg (som jeg har fått med meg) og lurer derfor på om dere har noen råd/tips om hva jeg kan se etter for å ikke drite meg ut fordi jeg tror hun er interessert men så er hun ikke det egentlig.

Situasjonen min er den at jeg har snakket litt med ei jente på facebook og skal møte henne irl snart forhåpentligvis (uansett om jeg er helt ekstremt nervøs for det) så er det noen tegn jeg kan se etter da?

Og for dere jenter, hvis dere faktisk er noenlunde interessert i en fyr men merker at han er veldig nervøs rundt dere første gangen dere møter ham på en "date"/møte, vil dere da miste all attraksjonen siden han ikke er en manly man som er tøffere enn toget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er søtt med gutter som er nervøse rundt meg, men dette er jo heeeeelt individuellt. Jeg tror ærlig talt ikke det er noen "sikre tegn".

Vær deg selv, det er det viktigste :)

Og ikke stress! Om hun ikke liker deg, så liker hun deg ikke. Så får du finne en annen. Det verste er gutter som bare mååååå ha seg kjæreste. Det er turn-off for meg. Mye bedre med en kar som er avslappet og glad om det blir noe mer, men ikke mååå ha det sånn :)

Lykke til!

Skrevet (endret)

Her er noen ques: Dersom hun ofte er "uskyldig" borti deg mange ganger. Dersom hun smiler mye til deg og søker blikket ditt. Hvis hun ler av mye av det du sier selv om du noen ganger ikkje er morsom. Dersom hun tester deg ved å søke en eller annen form for bekreftelse. Dersom hun tar inisativ til deg. Dersom du erter henne og hun slår deg i armen(golden). Sikkert mange fler :P

Endret av Bankai L
  • Liker 3
Skrevet

Jeg synes også det er søtt og sjarmerende dersom en gutt virker litt nervøs. For meg viser det at du faktisk bryr deg, og at du ikke er en kald person som tar lett på slike ting. Det er et pluss i min bok hvertfall :) Bare pass på at samtalen ikke dør ut og det berømte awkward silence-øyeblikket dukker opp ;)

Hvordan du kan vite om hun er interessert?

hvis hun også virker nervøs? Det er jo selvfølgelig individuelt og det kommer an på type personlighet jenta har.

Hvis hun ser på deg litt i smug (eller åpenlyst, alt ettersom) kan dette være et tegn.

Ellers ville jeg lagt merke til om hun generelt virker interessert i det du har å si, spør oppfølger-spm eller liknende :)

Lykketil, det går nok bra :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Takker for mange tips :) Nå må jeg bare få meg selv til å treffe på jenta irl og se hvordan det går (uansett om jeg er kjempenervøs og kun klarte få frem ett hei sist gang før jeg gikk videre :/)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er søtt med gutter som er nervøse rundt meg, men dette er jo heeeeelt individuellt. Jeg tror ærlig talt ikke det er noen "sikre tegn".

Vær deg selv, det er det viktigste :)

Og ikke stress! Om hun ikke liker deg, så liker hun deg ikke. Så får du finne en annen. Det verste er gutter som bare mååååå ha seg kjæreste. Det er turn-off for meg. Mye bedre med en kar som er avslappet og glad om det blir noe mer, men ikke mååå ha det sånn :)

Lykke til!

Søtt ja, men kanskje ikke så sexy?

Ellers prøver du å fremstille det som om menn generelt blir glade dersom det blir noe mer etter første date. Jeg tror det er like mange menn som damer, som blir skuffet etter første date.

TS: Aldri hør på damer når det gjelder slikt. De kan gjerne mene at det er søtt med en nervøs mann, men tiltrukket blir de ikke. Prøv å være så avslappet som mulig og ikke vis svakheter. Kvinner liker ikke svake menn. Du bør også huske at hun skal vinne deg, og at du er en pris for henne.

Et brukbart tegn på om hun er interessert er at hun blir med på en andre-date.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...