AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Jeg er på leting etter en deltidsjobb, men hvor i alle dager skal jeg starte? Jeg er 19 år, og går på skole kun en dag i uken (tar opp ett par fag.) Derfor trenger jeg nå en jobb, hvor som helst. Men hva burde jeg gjøre? Jeg har planer om å ringe forskjellige butikker og høre om det er noen mulighet, før jeg går til butikken og leverer en eventuell søknad. Men er dette riktig måte å gjøre det på? Føler at jeg kommer til å drite meg skikkelig ut. Noe jeg burde tenke på?
Gjest Naenia Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Jeg ville gått til butikken først. Telefonen virker som en latsabbgreie. Ha en søknad klar hvor du sier litt om hvem du er og hva du har å tilby dem Og ikke gi opp. Stå på!
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Jeg sendte ut en drøss med åpne søknader og cv, til alle butikker jeg kunne komme på, og har 6 intervjuer bare denne uken. Mulig jeg også kunne ringt dem på forhånd, det kan umulig skade
Orchideae Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Første bud er å IKKE være kresen. Møt opp personlig med en åpen søknad og cv. Spør om å få snakke med sjef/daglig leder. Derfor er det vikig at du møter på dagtid, da de fleste som er sjef har en 9-4 jobb..
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 TS her. Ser ut til at jeg burde gå direkte til butikkene, ja. Uff, som om ikke det er skummelt nok å ringe. Jaja, får kaste meg i det! Og er ikke kresen nei, her har jeg planer om å kontakte samtlige butikker i de to kjøpesenterene i byen, hehe. Håper det dukker opp noe iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå