MacPhisto Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Jeg lurer på om det er noen her som har gått på voksenopplæring? Jeg har sent inn en søknad med oppstart til høsten og skal da ta alle seks fagene for å få generell studiekompetanse. Men jeg er veldig i tvil om jeg skal ta det på ett år eller to. Er det noen her som har tatt alle fagene på ett år og har barn? var det vanskelig? Jeg har en sønn som blir 5 år og ville nok ha jobbet minst mulig ved siden av... kanskje litt i helgene. Håper på svar!
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Jeg har en sønn på to år, og i høst begynte jeg på ettårig allmennfaglig påbygging (vgs) - jeg har ramlet fullstendig av. Kanskje fullfører jeg ett av de seks fagene jeg begynte på... Dersom du ikke stiller så veldig høye krav til deg selv, så tror jeg du skal klare det helt fint på ett år. Jeg gikk på en smell, men skal forhåpentligvis få den etterlengtede studiekompetansen om et par år... Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Jeg tok de fleste fagene før jeg fikk min datter, med fulltidsjobb, og det klarte ikke jeg på ett år, noen av fagene ble for vanskelige og tok for mye tid, det er mye selvstudie utenom skolen. Men hvis du har redusert arbeidstid og en mann, så går nok det bedre for deg kanskje.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Jeg tok studiekompetanse på ett år med barn, det gikk fint. Men jeg jobbet bare i helgene. Når tar en bachelor, jobber fortsatt i helgene.
MacPhisto Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2011 (endret) Takk for tilbake meldingene! Ja jeg er litt redd for at det blir for mye... Men siden jeg kommer bare til å jobbe kanskje annenhver helg og sønnen min er ikke så liten tenkte jeg det kunne kanskje gå... plus at jeg har også mannen min. Ufff....er veldig i tvil :/ Endret 1. mars 2011 av MacPhisto
origin Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 kan du ikke ta det på nett? Sonans og nki vet jeg tilbyr det: http://www.nki.no/Studier/Generell-studiekompetanse http://www.sonans.no/ng/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå