AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Jeg vil bare komme med et tips til dere som ikke har funnet en mineral foundation som passer deres hud. Prøvd makeup mekka sin, synd at denne siden ikke har mer reklame for bedre foundation skal man lete lenge etter. Jeg har prøvd så mange mineral foundations og ingen dekket bra porene syntes osv. Det var håpløst nå vil jeg ikke jinxe denne også, men måtte bare fortelle at min fete hud med en del porer og arr fra fortiden elsker den. Den er i flytende form od derfor mye lettere å smøre på. Elsker den rett og slett.
LukaFrost Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Og dette måtte du være anonym for å skrive...
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Synes fargene deres er håpløse jeg da. Ganske oransje.. 1
Eske Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Enig med sistnevnte, i tillegg til at den på min kombinasjonshud ble blank, klissete og lite dekkende.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 ja vi er vel forskjellige alle sammen. Min hud elsker den og jeg fant min fargemath med en gang.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Jeg er IKKE enig. Denne er i overkant oransje (uansett hvilken farge man velger), utrolig lite dekkende, og holdbarheten er dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå