Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2011 #1 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg jobber turnus, og måtte ta ut egenmelding før dette. Er 100 % sykemeldt pga akutt infeksjon. Så jeg lurer på: 8.2. Første fraværsdag: Den dagen jeg tok egenmelding, eller dagen jeg ble sykemeldt? 8.3 Antall timer pr uke: Snitt av turnusen min? Eller det antallet timer jeg er sykemeldt fra i denne uken? 8.14 Mottar du lønn fra arbeidsgiver ut over arbeidsgiverperioden: Hva betyr dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 28. februar 2011 #2 Del Skrevet 28. februar 2011 Første fraværsdag er første dag du brukte egenmelding. Timer pr. uke er snitt av turnusen. Siste punkt handler om hvorvidt arbeidsgiver utbetaler lønn som vanlig (utover de føste 16 dagene), eller om du får sykelønn direkte fra NAV. Hvis du ikke vet dette, må du spørre arbeidsgiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2011 #3 Del Skrevet 28. februar 2011 Første fraværsdag er første dag du brukte egenmelding. Timer pr. uke er snitt av turnusen. Siste punkt handler om hvorvidt arbeidsgiver utbetaler lønn som vanlig (utover de føste 16 dagene), eller om du får sykelønn direkte fra NAV. Hvis du ikke vet dette, må du spørre arbeidsgiver. Takker Da var det å se om jeg får tak i arbeidsgiver, eller en kollega. Er dette relevant også på sykemeldinger langt under 16 dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 28. februar 2011 #4 Del Skrevet 28. februar 2011 Da var det å se om jeg får tak i arbeidsgiver, eller en kollega. Er dette relevant også på sykemeldinger langt under 16 dager? Det er vel egentlig ikke relevant for korte sykmeldinger, men er det et punkt som skal fylles ut, så må det vel fylles ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2011 #5 Del Skrevet 28. februar 2011 Der fikk jeg tak i noen til slutt Det er 2 ark som skal retning arbeidsplassen, og "B" beholder jeg selv? Jaggu meg komplisert å være syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 28. februar 2011 #6 Del Skrevet 28. februar 2011 Vær glad du ikke er langtidssyk Legen beholder A, du beholder B, arbeidsgiver tar C og D hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #7 Del Skrevet 28. februar 2011 henter ny sjukmelding hver mnd å hver gang så fyller jeg den dato som står på sjukmelding som første eller fra dato, den dato som står på for hver gang. dersom du er sykmeldt mer en 16 dager ,og jobben ikke betaler sier du nei. timer ,der skal du før opp hvor mang timer du har i uken å jobbe. huske før opp kontonr .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda tverå Skrevet 24. mai 2013 #8 Del Skrevet 24. mai 2013 Hvor får man tak i sykemelding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #9 Del Skrevet 24. mai 2013 Hvor får man tak i sykemelding? Hos legen. Anonym poster: 64a2914a223f86a4dc302f5cb1430262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå