AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Jeg har gått på p-piller sammenhengende i 8år. Så har det seg sik at jeg sluttet på disse 9.februar. Dette var da min første mensdag i siste menstuasjon. Har etter dette ikke brukt noen form for prevansjon da jeg er i et fast forhold og vi begge er enige om at det passer å få barn. Selvom vi ikke kan kalle oss prøvere riktig enda føler jeg. Nå har det seg slik at i går merket jeg at jeg har fått vanvittig ømme brystvorter. Har ALRDI hatt dette tidligere. Gjør kjempe vondt når jeg dusjer eller ligger på magen for eksempel. Kan det komme av at jeg har sluttet med p-pillen eller at jeg kan ha blitt gravid? Håper på svar.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Veldig ømme brystvorter var det første tegnet på at jeg var gravid.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Ok. Jeg har nemlig gogglet dette litt. Og har kommet frem til at noen får det når de har sluttet på p-piller og andre fordi de er gravide. jeg får vel vente å se om mensen uteblir eller ikke. Er jo uansett for tidlig å ta en test nå.
Envy Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Du vil nok ikke finne noe svar på det før IKM nei. Jeg for min del sluttet på pilla i august, fikk ikke ømme brystvorter før nå i februar, og da viste det seg at jeg var gravid. Uansett, time will show
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Jeg gikk på p-sprøyta i 8 år og da jeg sluttet fikk jeg fullstendig "hormonsjokk". Jeg hadde så ømme brystvorter at jeg i ren desperasjon helte ut en halv tube aloe vera på hver pupp Så forbered deg på en del "falske alarmer" og kjøp en haug med billigtester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå