Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bruker dere serum/konsentrat?

Et serum består av konsentrerte ingredienser (som består av små molekyler som klarer derfor å jobbe bedre inn i huden). Påføres under fuktighetskrem.

Har skrevet et innlegg om det på min blogg: http://henriettehodne.blogg.no/1298576058_hva_er_et_serumkonsen.html

Jeg er selv fornøyd med Babor.

Akkurat nå bruker jeg Vita Balance konsentratet som gir meg mye fuktighet og næring til huden:)

Hva bruker dere? Anbefalinger? Ros og ris?

Henriette

Endret av HenrietteH
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært tilhenger av md sitt serum over lang tid nå, og den er jeg svært fornøyd med :hjerte:

Bruker den jevnlig for å forebygge ;) Jeg har skrevet litt kort om disse her ;)

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å bruke Continuous Renewal Serum fra MD Formulations, og er kjempefornøyd med det! Huden min ser veldig mye bedre ut allerede.

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å bruke Continuous Renewal Serum fra MD Formulations, og er kjempefornøyd med det! Huden min ser veldig mye bedre ut allerede.

Yeeeey :biggrin:

Skrevet

Jeg bruker også Continuous Renewal Serum fra MD

Kjøpte den for sensitiv hud da jeg har litt tørr / kombo vinterhud om dagen.

Har kun brukt dette i en måneds tid, men er så langt fornøyd :-) Faktisk ikke merket noe til det som mange skriver, nemlig at dette er et "værre før det blir bedre produkt" Så jeg melder meg inn i rekken av de som er fornøyd med dette produktet.

• Liker 1
Skrevet

Hva er det den skal gjøre for huden??

Skrevet

Hva er det den skal gjøre for huden??

Det meste unntatt å tilføre fukt, egentlig. Neida, men det skal fjerne urenhter, forfine arr, jevne ut hudtonen og gjøre huden generelt klarere og finere. Et virkelig godt produkt, faktisk :)

Skrevet

Det meste unntatt å tilføre fukt, egentlig. Neida, men det skal fjerne urenhter, forfine arr, jevne ut hudtonen og gjøre huden generelt klarere og finere. Et virkelig godt produkt, faktisk :)

Har en liten prøvekrukke, brukte den jevnlig i 1 mnd uen å bli annet enn tørr. Mrukte md fuktighetskrem over. Forfine arr?? Det tror jeg lite på. Nå bruker jeg den alene om natta av og ti da jeg innbiller meg den ska trekke sammen store porer på hake og nese. Det virker selvfølgelig ikke!

Skrevet

Har en liten prøvekrukke, brukte den jevnlig i 1 mnd uen å bli annet enn tørr. Mrukte md fuktighetskrem over. Forfine arr?? Det tror jeg lite på. Nå bruker jeg den alene om natta av og ti da jeg innbiller meg den ska trekke sammen store porer på hake og nese. Det virker selvfølgelig ikke!

Serum skal ikke brukes alene! Hvis du ble tørr, er det fuktighetskremens skyld.

Les hvordan du bruker serum på HCs blogg her og om MDs serum her.

• Liker 1
Skrevet

Mente vel egentlig ikke å påstå at den kan gjøre alt det for alle altså, Vinnie, men at det visstnok er effekter den påstår å kan gi. For meg har den "kun" hjulpet meg å bli kvitt urenheter og få en jevnere, klarere hud (i sammenheng med andre produkter, selvsagt.).

Skrevet

Serumet til Exuviance. Vespera, grønn flaske :) Deilig!

Skrevet

Jeg bruker MD sitt serum, som så mange andre. Det fungerer veldig bra mot urenheter, men skulle gjerne hatt mer fukt. Bruker matis sin sensitive serie over, og fuktmaske fra Decleor flere ganger i uka.

Er det virkelig så mange som bruker MD sitt serum? Det må da være andre like bra alternativer der ute?

Skrevet

Jeg bruker MD sitt serum, som så mange andre. Det fungerer veldig bra mot urenheter, men skulle gjerne hatt mer fukt. Bruker matis sin sensitive serie over, og fuktmaske fra Decleor flere ganger i uka.

Er det virkelig så mange som bruker MD sitt serum? Det må da være andre like bra alternativer der ute?

jeg har aldri prøvd MD, jeg er veldig fornøyd med Exuviance sitt serum. Kombinerer Decleor og Exuviance.

Skrevet

jeg har aldri prøvd MD, jeg er veldig fornøyd med Exuviance sitt serum. Kombinerer Decleor og Exuviance.

Hvor kan man kjøpe Exuviance serum billigst på nett? :)

Skrevet (endret)

http://www.beautybridge.com/exuviance.html - har handlet herfra og fra Ebay ( Skin_depot tror jeg selgerne het, søk på forumet her så finner du det).

Edit: så nettopp at beautybridge ikke sender til Norge ( eller uten for USA)? Kan vi ikke handle derfra lenger? :(

Endret av Xtra_lilje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...