cyanid Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Jeg skal ikke si hvor sløv jeg var på ryddinga før, for det er for flaut å fortelle om. Men den siste måneden (etter sist influensa da jeg gikk rundt i svima og bare rydda og vaska og styra)har jeg blitt helt manisk omtrent på å holde det rent og ryddig konstant... rer tilogmed opp senga! Jeg lurte bare på hvor ofte det er normalt å ta en "shinings" over hele huset hos dere? Jeg tar en annenhver dag Og kjæresten får kjeft hvis han prøver å HJELPE TIL (hihi det er jo ikke lov å si hjelpe til her på KG )for jeg elsker plutselig å rydde! Og det stopper ikke der! Jeg labber gladelig ned til butikken (2,5 km hver vei og maaasse bakker) bare for å kjøpe en iskaffe i premie til meg selv. Samboer tror jeg har gått fra vettet. Så hva tror dere kan være grunnen til dette? Lang ventetid på møte om tiltak på nav (hoho neverending story), chemtrails eller har rett og slett min kjære lurt amfetamin i min morrakaffe hver dag? Skal jo ikke klage, det er jo fint med duften av ajax sitron her hver dag, men jeg skjønner ikke hvordan verdens største rotekopp kan omstilles så brutalt?
Envy Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Åh, kan jeg få oppskriften på hvordan man får den sinnslidelsen?
cyanid Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2011 Influensa er nøkkelen! ;D Bare tving dere selv til å rydde en gang, også tar febersvima over og plutselig har du rydda og vaska hele huset og vært på butikken og kjøpt te til kjæreste som også var syk, før du vet ordet av det og lurer på om det egentlig var deg som gjorde alt dette :D Hjelper iallfall ekstra mye at det er vår, da er det bare rydding og maling og ajaxlukt og det er så koselig :D
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Hvis det er influensa som skal til så vil jeg også ha det. Rydding og maling er ikke noe problem, det liker jeg. Vasking derimot..... Oppvask, benker og bord, klesvask etc. er null problem, men gulvvask og vindusvask f.eks.... hate it.
cyanid Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2011 Nja, tror heller det er overskudd etter en vinterdepresjon som slapp taket akkurat da, men jeg hadde bare ikke trodd ryddevaskekicket skulle vare så lenge etterpå yessyess
Gjest Naenia Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 Ååh, så bra! :D Jeg får sånne kick av og til, shiner leiligheten (og samboer blir bjeffet til for at han også skal gjøre noen småting, som han gjør <3 ) og rydder i klesskap før jeg tusler en lang omvei til butikken og handler masse sunt. Og så dabber det av litt etter hvert. Det kan jo hende at du innså hvor "enkelt" det er og at du egentlig trives best sånn? 1
kaprifolen Skrevet 1. mars 2011 #11 Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jeg skal ikke si hvor sløv jeg var på ryddinga før, for det er for flaut å fortelle om. Men den siste måneden (etter sist influensa da jeg gikk rundt i svima og bare rydda og vaska og styra)har jeg blitt helt manisk omtrent på å holde det rent og ryddig konstant... rer tilogmed opp senga! Jeg lurte bare på hvor ofte det er normalt å ta en "shinings" over hele huset hos dere? Jeg tar en annenhver dag Og kjæresten får kjeft hvis han prøver å HJELPE TIL (hihi det er jo ikke lov å si hjelpe til her på KG )for jeg elsker plutselig å rydde! Og det stopper ikke der! Jeg labber gladelig ned til butikken (2,5 km hver vei og maaasse bakker) bare for å kjøpe en iskaffe i premie til meg selv. Samboer tror jeg har gått fra vettet. Så hva tror dere kan være grunnen til dette? Lang ventetid på møte om tiltak på nav (hoho neverending story), chemtrails eller har rett og slett min kjære lurt amfetamin i min morrakaffe hver dag? Skal jo ikke klage, det er jo fint med duften av ajax sitron her hver dag, men jeg skjønner ikke hvordan verdens største rotekopp kan omstilles så brutalt? Kan jeg få spørre deg om noe så privat som om du har startet på/sluttet på hormonprevensjon som p-piller e.l? Eller om syklusen din er stabil? Jeg blir nemlig slik enten før, under eller etter menstruasjon. Noen ganger faktisk alle tre, det er bare konge! Ikke det verste symptomet i verden akkurat, og føler i alle fall at det gjør litt opp for sjokoladen, potetgullet og iskremen, men like fullt merkelig! Hormonene mine er tydeligvis veldig ryddige og renslige av seg! Endret 1. mars 2011 av kaprifolen
cyanid Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 1. mars 2011 Hmm jeg slutta på pilla i sommer og vi bruker ikke annet enn kondom nå, pluss jeg har hatt mensen to ganger etter denne galskapen begynte haha nå vet alle sånt om meg! Jaja Ja det er jo kjempegreit å ha det sånn! Huff, i forrige leiligheten var det så lite foang shua som det kunne få blitt, så det ble aldri ryddet der.. bedre med litt stor plass og gøy dekorert, da vil en jo ha det fint
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #13 Skrevet 1. mars 2011 Hadde det sånn i to uker jeg. Var så sykt glad og fornøyd for at verdens største rotekopp plutselig ryddet en time hver dag og ALLTID kunne få uventet besøk. Så gikk det over, og nå sitter jeg her på kvinneguiden igjen. haha
cyanid Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #14 Skrevet 3. mars 2011 I går fikk jeg influensa igjen og våkna opp til nyvaska ajax-stue og rent kjøkken! Bihulene svir og jeg har vondt i hele kroppen, men hallo, har man rydda bordet kan kan like greit vaske det, og da kan man like greit vaske under det. Og da kan en veeeeeel like greit ta hele stuegulvet, som henger sammen med kjøkkengulvet. Da sier det seg selv at det og tas sammen med stua. MEN! Det er ikke vits i å vaske kjøkkengulvet hvis det er masse graps på benken, så da tas den og. THis is how i operate, og sånn er det hver gang, det er faktisk et mønster i galskapen!
kaprifolen Skrevet 3. mars 2011 #15 Skrevet 3. mars 2011 Haha! Da er ikke livet som sinnsyk så ille! Ellers bare MÅ jeg påpeke at du har sannsynligvis ikke influensa.. "bare" en forkjølelse med potensiell bihulebetennelse... God bedring!
cyanid Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #16 Skrevet 3. mars 2011 Ja, det var det jeg tenkte å skrive, jeg bare syntes influensa var et bedre dekkende ord siden det minnet om det... aaah feberen, fikk meg til å vaske komfyren for et halvt min siden >:-O loco in the heado
cyanid Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #17 Skrevet 3. mars 2011 Og takk Det er koselig å være flink og syk og i tillegg ha en kjæreste som varter meg opp og ber meg legge meg nedpå når jeg glemmer meg og rydder for mye før jeg besvimer Life is good som galning! 8-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå