Gå til innhold

Hva er dine beste tips til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg ble bare litt nysgjerrig på deres tips til gjenbruk og oppussing av møbler og diverse andre gjenstander? Jeg elsker interiør, og er også fan av å gjøre noe "stygt og gammelt" om til noe nytt og nydelig! :) Hva er deres tips og triks? Og har dere gjort/holder dere på med noen artige prosjekter?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

har fikset på tv-benken min! broren min fikk den for 16 år siden, det er (...var) en kjeeempestygg eikefarget tv-benk ting. fin i formen da, så jeg tok bare et grovt sandpapir og pusset litt overalt, og ekstra mye på mange av kantene og mønsteret på hver dør på begge sidene. Så brukte jeg oljemaling å malte hvitt. så tok jeg og gne på sånn trelakk i mahoghni farge. så brukte jeg sandpapiret og gned lett overalt igjen. det blei suuuuuperbra! :hjerter:

nå er den i sånn "vintage"-stil, og ser ganske så slitt og gammeldags ut :)

Obs! pass på å gni samme vei overalt med sandpapiret! det gjorde ikke jeg i begynnelsen, og når jeg malte over, så jeg alle kryssene og siklene jeg hadde laget med papiret!

Skrevet

Det er MYE man kan gjøre med litt maling! Post gjerne bilder. Jeg har revet ut de gamle kjøkkenskapene og har tenkt å gjøre de om til bokhyller under ei trapp der jeg ikke finner noe som passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...