Gjest Vil Være Frisk Skrevet 28. oktober 2003 #1 Skrevet 28. oktober 2003 Dere som er i parforhold- tester dere dere jevnlig? Jeg tror det kan være lurt- i og med at over halvparten av alle kvinner og menn er utro en eller annen gang i livet. Ikke at jeg vil være det selv, men er det virkelig lurt å sette liv og helse på spill fordi man stoler på en person? Hvordan foreslår jeg jevnlig testing for partneren min? (Vil ikke såre ham)
Ursula Skrevet 28. oktober 2003 #2 Skrevet 28. oktober 2003 Om du føler du må teste deg for kjønnssykdommer fordi du ikke stoler på kjæresten din, så er det noe galt en plass. Det er jo lurt å teste seg når forholdet er nytt, men om dere ikke har et fritt forhold, så bør det ikke være nødvendig å teste seg for å sjekke om man kan ha pådratt seg noe i tilfelle partneren var utro. Om man er redd for det bør man vel heller vurdere om man kanskje skal finne seg en man stoler på så man slipper gå rundt og lure på hva kjæresten kan ha finni på bak din rygg.
Gjest Turi Skrevet 28. oktober 2003 #3 Skrevet 28. oktober 2003 Gynekologen min tar alltid slike tester når jeg har GU, så det løser seg selv. Om jeg er frisk, er partneren min frisk, ikke nødvendig at han tester seg også. Forøvrig ikke noe galt i å være realistisk, men om partnere min hadde foreslått noe slikt, ville jeg uten videre antatt at han hadde dårlig samvittighet for noe.....
aline Skrevet 28. oktober 2003 #4 Skrevet 28. oktober 2003 Gynekologen min tar alltid slike tester når jeg har GU, så det løser seg selv. Om jeg er frisk, er partneren min frisk, ikke nødvendig at han tester seg også. Forøvrig ikke noe galt i å være realistisk, men om partnere min hadde foreslått noe slikt, ville jeg uten videre antatt at han hadde dårlig samvittighet for noe..... Helt enig med Sissan, dette løser seg lett hos de regelmessige GU.
Gjest Liten Skrevet 28. oktober 2003 #5 Skrevet 28. oktober 2003 For meg er det en selvfølge at begge tester seg før en begynner å ha ubeskyttet sex, men jeg ville ikke ha forlangt det etter det, med mindre noe helt spesielt hadde skjedd. Da hadde det i mine øyne ikke vært et spørsmål om kjønnssykdommer, men om tillitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå