Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine øyevipper er utrolig lite medgjørlige. Jeg jobber så godt jeg kan med mascarabørsten, men likevel står de i hytt og pine. Særlig vippene på høyre øye er umulige. De klistrer seg, noen har ulik lengde, og noen virker som om de ligger et "nivå" bak de andre. Hva kan jeg gjøre?

Desperat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk å fjern sminken før du legger deg, også kan du eventuelt legge på litt almond olje. Det gjør veldig godt for øyenvippene.

Om vippene klistrer seg kan det godt være mascaraen du bruker også. Hva med å prøve noe nytt? Ellers var almond olje og vippetang svaret på mine bønner ang vippene.

Skrevet

Tusen takk for tips! Jeg har byttet mascara flere ganger; fortsatt samme problem. Fjerner også sminke grundig hver kveld (men tror kanskje jeg er litt hard med området rundt øynene) Jeg bruker også Loreal Lash Serum av og til om natten, men den legger seg bare som et seigt lag utenpå vippene og da får jeg ihvertfall ikke mascaraen fint på dagen etter!

Skrevet (endret)

Du kan også bruke vaselin om du ikke finner almond olje. :) Da legger du vaselin på øyenvippene om kvelden, og vasker det av morgenen, før du tar på sminke. :Nikke:

Endret av KaDust

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...