Gå til innhold

Han får oppdatering på linker jeg trykker liker på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt ved siden av typen når han var på facebook i sta. Da så jeg at det sto: " Anonymbruker liker Per Persens link " på "feeden" hans (altså, ikke inne på min profil). Jeg får ikke dette selv ( altså oppdateringer på linker/statuser vennene mine mine liker). Hvordan får man dette? Syntes det var litt rart? :klo:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

??

Skal nevnes at han IKKE er venn med min venn, og at min venn har ganske lukket profil. Det er kun meg dette kommer opp med. Altså det kommer opp på feeden hans (ikke min profil) at "Anonymbruker like per persen link" også er det bilde av linken/youtube videoen til denne vennen min..

Skal nevnes at typen er litt sjalu på denne fyren, og hvis dette er noe man spesifikk må be om å få se, vil jeg gjerne vite hvordan.

AnonymBruker
Skrevet

Det der høres veldig merkelig ut. Hadde det vært motsatt vei, om det var DU som hadde lagt ut en link, og han hadde lika den, så skjønner jeg det. Men at han får opp linkene i sin neews-feed, uten at de er venner? Det har jeg aldri opplevd. Det kan ikke være sånn at en av dem har sendt venneforespørsler til hverandre da? Som ikke er besvart enda? Har opplevd det, ihvertfall, å få opp oppdateringer fra folk som ligger som ubesvarte venneforespørsler.

AnonymBruker
Skrevet

Meg som svarte rett over.. Etter at jeg hadde skrevet svaret, gikk jeg inn på facebook, og jeg trur faktisk det er mulig allikevel. Ihvertfall så sto det i newsfeeden min at en venn av meg hadde kommentert en link som en som ikke jeg er venn med, hadde lagt ut. Og linken lå der den også. Men det skjer jo ikke med alle. Hvorfor skjer det med noen, tro?

Skrevet

Dette har jeg også sett! En av mine venner ser om jeg klikker "like" på noe selv om hun ikke er venn med personen som har lagt ut noe, eller at personen som har lagt ut noe har offentlig profil.

Syns dette var noe i overkant mye deling... Alle trenger da ikke se hva man klikker like på... :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Men da har vel vedkommende som har lagt ut linken ikke instillinger på som sier at kun venenne kan se linkene?

Skrevet

Men da har vel vedkommende som har lagt ut linken ikke instillinger på som sier at kun venenne kan se linkene?

Jo, faktisk. Det er det som er rart.

AnonymBruker
Skrevet

er den aktuelle linken på siden til "Per Pettersen"? Eller det en link Per Pettersen har postet på din side?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje faktisk linker ikke går an å privatisere? Inne på instillingene står det : Posts by me

Default setting for posts, including status updates and photos.

Finner ikke noe om linker noe sted..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...