sequin Skrevet 28. februar 2011 #21 Skrevet 28. februar 2011 Jeg tar ansvar for meg selv, det er ikke så vanskelig å ta med seg et par kondomer. Man kan ikke stole på andre nn seg selv i slike situasjoner ;D 1
Gjest Fikira Skrevet 28. februar 2011 #22 Skrevet 28. februar 2011 Hvor mange størrelser finnes det? Et par. Og jeg tenker også litt at en mann som ikke passer på slikt selv har jeg ingen interesse for for min del.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #23 Skrevet 28. februar 2011 Den som vil at det skal brukes kondom skal sørge for å ha det tilgjengelig, helt uavhengig av om det er han, henne eller begge to.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2011 #24 Skrevet 28. februar 2011 Hehe, må le av diskisjonen. Klart mannen taper her på et kvinneforum. Typisk jenter dytte ansavr på gutta.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2011 #25 Skrevet 28. februar 2011 ONS, mannen. Det er så utrolig mange merker og former på markedet, at det er håpløst å ta med seg et utvalg, og gjette seg frem. Faste forhold, den som passerer butikken når det begynner gå tomt.
Colargol Skrevet 28. februar 2011 #26 Skrevet 28. februar 2011 Tidligere så hadde jeg ikke med meg kondomer på byen -men jeg etter å ha hatt en fast fucking friend for en tid tilbake så begynte jeg med det, den gangen rett og slett fordi vi ikke alltid visste om vi kom til å møte på hverandre og når. Jeg fikk et hylster for å feste på nøkkelknippet gratis en gang som er ment for jenter -og kondomer, jeg har den ikke sammen med nøklene men den har nå fast plass i den lille sminkepungen som jeg drar med meg ut på byen. Jeg synes begge kjønn skal ta ansvar -hadde jeg hatt sex uten beskyttelse så hadde jeg jo uansett løpt på apoteket for å betale 200,- for en liten pille dagen etterpå, og deretter dratt til legen om jeg hadde mistanke om kjønnsykdommer. Så for å unngå evt. styr, mas og utgifter så kan jeg liksågodt passe på at jeg er trygg selv -ser på det som en liten bagatell i forhold til hva som kan skje iallefall! Tror mange jenter føler seg "løse" om de går rundt med kondom på seg -og det er mye fordommer forbundet med jenter som generelt har ons. Men man trenger hverken å være løs eller dra med seg en fyr hjem hver helg for å ha med seg en kondom i veska -og gjør man akkurat det så er det iallefall grunn til å tenke mer på beskyttelse.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #27 Skrevet 28. februar 2011 Det synes jeg er like mye begges ansvar! Jeg som singel kvinne, i en dating-fase, har alltid kondomer med meg i veska. Har ett "rescue-kit" i veska uansett, med smertestillende, allergitabletter, beroligende, bind og: ett par kondomer! Jeg kan heller ikke bruke p-produkter av genetiske grunner, så all den tid jeg har sex uten å ønske graviditet, så er det kondom som vil bli benyttet. Så lenge jeg ikke ønsker verken fare for sykdommer eller ønsker noen graviditet, så beholder jeg kondomene i veska, Singel som i forhold.
Djungelvrål Skrevet 28. februar 2011 #28 Skrevet 28. februar 2011 Damer tar ansvar for all annen prevensjon med diverse bivirkninger og utgifter, så kondomer får jammen mannfolka ta ansvar for. Så kvinnen har ikke ansvar for ikke å gi eller bli smittet av HIV??
L. Kennedy Skrevet 28. februar 2011 #29 Skrevet 28. februar 2011 Det har blitt unøvendig vanskelig å få tak i kondomer, og snart må man vel på kondomeriet eller kjøpe på nettet. Jeg var innom både Kiwi og Rimi på Oslo S, eller Byporten, og ingen av de hadde. Rimi hadde ikke kondomer som alternativ på automaten engang. Rart at ikke kondomer kan være lettere tilgjengelig.
Gjest Eurodice Skrevet 28. februar 2011 #30 Skrevet 28. februar 2011 (endret) Det har blitt unøvendig vanskelig å få tak i kondomer, og snart må man vel på kondomeriet eller kjøpe på nettet. Jeg var innom både Kiwi og Rimi på Oslo S, eller Byporten, og ingen av de hadde. Rimi hadde ikke kondomer som alternativ på automaten engang. Rart at ikke kondomer kan være lettere tilgjengelig. Du får da kjøpt kondomer på bensinstasjoner også, mange er døgnåpne. Det skulle ikke være noen problemer noen tid på døgnet å skaffe seg kondomer. Endret 28. februar 2011 av Belladonna
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #31 Skrevet 28. februar 2011 Det har blitt unøvendig vanskelig å få tak i kondomer, og snart må man vel på kondomeriet eller kjøpe på nettet. Jeg var innom både Kiwi og Rimi på Oslo S, eller Byporten, og ingen av de hadde. Rimi hadde ikke kondomer som alternativ på automaten engang. Rart at ikke kondomer kan være lettere tilgjengelig. http://gratiskondomer.no/Order.aspx
momo Skrevet 28. februar 2011 #32 Skrevet 28. februar 2011 Synes vel egentlig kondom kan være mannens ansvar. Men har selv alltid kondomer tilgjengelig. For vet att det er nok mannfolk som ikke har det. Nå er jeg i forhold, og da bytter vi på og kjøpe.
Gjest Fikira Skrevet 28. februar 2011 #33 Skrevet 28. februar 2011 Så kvinnen har ikke ansvar for ikke å gi eller bli smittet av HIV?? Joda, men hennes ansvar kan være å si "nei" om mannen ikke har kondom med seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå