Gå til innhold

Hår eller barbert?

Hår eller barbert?  

64 stemmer

1. 1. Skal jenter barbere underlivet eller ikke? Eller bare frisere litt?

• Glattbarbere!
      33
    • Frisere litt
      27
    • Naturlig vekst
      4

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om de fleste jenter barberer seg nedentil eller ikke? Er det normalt å ikke gjøre dette? Hva synes guttene om dette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en sjelden gang mellom beina, stusser utenforbi trusekanten og lar det grå vilt under trusen.

Skrevet

Folk får gjøre det de føler seg mest komfortable med.

Skrevet

Helst glattbarbert, takk!

Skrevet

Helst glattbarbert, takk!

Tltredes :)

Skrevet

Jenter skal kun ha hår på hodet. Armer, armhuler, bein og mus bør vokses/glattbarberes og selvfølgelig ansiktet hvis hun har skjeggvekst der.

Kan evt. ha en liten stripe over musa så lenge den er tynn og velpleid og med veldig korte hår.

• Liker 1
Gjest HippHipp
Skrevet

Har sagt til typen at jeg skal barbere meg nedentil den dagen han gjør det samme. Og siden han ikke gjør det, så gidder vel ikke jeg heller! Hahaha.... :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Har sagt til typen at jeg skal barbere meg nedentil den dagen han gjør det samme. Og siden han ikke gjør det, så gidder vel ikke jeg heller! Hahaha.... :fnise:

Ikke urimelig det, og her er det faktisk motsatt. Dvs. jeg (mannen) som glattbarberer, hun gjør det ikke.

Gjest HippHipp
Skrevet

Ikke urimelig det, og her er det faktisk motsatt. Dvs. jeg (mannen) som glattbarberer, hun gjør det ikke.

For en luksus, så heldig hun er! Da burde hun gjøre det samme tilbake, helt klart :jepp:

Skrevet

For en luksus, så heldig hun er! Da burde hun gjøre det samme tilbake, helt klart :jepp:

Joda, men jeg er ikke så opptatt av det på henne, og da er det bedre å la henne slippe å styre med det.

For henne er det viktig at mannen er glattbarbert. Man trenger ikke alltid gjøre ting gjensidig, for det jevner seg jo ut når det gjelder andre ting uansett.

Skrevet

Stusset er best

Gjest HippHipp
Skrevet

Joda, men jeg er ikke så opptatt av det på henne, og da er det bedre å la henne slippe å styre med det.

For henne er det viktig at mannen er glattbarbert. Man trenger ikke alltid gjøre ting gjensidig, for det jevner seg jo ut når det gjelder andre ting uansett.

For ei heldig dame :tommelsmil:

• Liker 1
Gjest SnakeOil
Skrevet

Liker glatt generelt, men blir nesten beruset av luktene osv som samler seg i villnisset til en dame, selv med normal hygiene, så jeg en en veksler.

Skrevet

Jeg foretrekker en trimmet busk. Liker verken glattbarbert eller viltvoksende.

:haar:

• Liker 1
Gjest David John jr
Skrevet

Temaet er vel diskutert ihjel her og andre steder som retter seg inn mot kvinnelige lesere.

Det er ganske morsomt synes jeg at kvinner synes å være delt i synet på barbert eller ikke.

Barberingstemaer som for eksempel legger og armhuler derimot synes ikke å være tema i det hele tatt - her er det glattbarbert som gjelder.

Det kunne vært interessant å vite hvorfor det er slik...

Gjest Raindrops
Skrevet

Temaet er vel diskutert ihjel her og andre steder som retter seg inn mot kvinnelige lesere.

Det er ganske morsomt synes jeg at kvinner synes å være delt i synet på barbert eller ikke.

Barberingstemaer som for eksempel legger og armhuler derimot synes ikke å være tema i det hele tatt - her er det glattbarbert som gjelder.

Det kunne vært interessant å vite hvorfor det er slik...

Barbering av legger og armhuler har også vært ganske grundig diskutert. Det er jo ikke rart at folk mener forskjellige ting, alle kvinner er ikke like. Skjønner ikke hva som er morsomt eller merkelig med det.

Skrevet

Barberer en skjelden gang, holder ellers orden med trimming.

Jeg synes litt kjønnshår hører med til en voksen kropp, mann som kvinne :)

Skrevet

Jeg har alltid barbert meg helt glatt, men min nye kjæreste foretrekker meg frisert. Han elsker lukten, sier han, og mener at det ikke er det samme å gå ned på meg når jeg er helt glatt. Dessuten hater han stubber :lol:

Får bare venne meg til hårvekst nedi der jeg da. Synes man skal høre på partnerens preferanser! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...