AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Er det flere som har opplevd at gutter på datingsider ofte skriver "hehe" i slutten av nesten alle setninger? Hva er greia med det? Det virker bare så ufattelig tåpelig. Arrgh!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Dersom du ikke liker profilen dems er det jo bare å gå videre. Ikke alle som er like modne på slike datingsider.
Gjest Eurodice Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Dersom du ikke liker profilen dems er det jo bare å gå videre. Ikke alle som er like modne på slike datingsider. "Goddag mann. Økseskaft" kalles slike svar. Du svarer ikke på det TS spør om. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 når du først bruker en datingside så betyr det jo at du har problemer å møte folk med å faktisk bare gå ut. så disse gutta er sikkert usikker på alt de skriver og gjømmer alt bak "hehe"
Siggen! Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 "hehe" er jo noe av det mest irriterende jeg vet. På 1. plass kommer "ok". 2
Rexina Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Vel, man skal jo ikke dra alle over en kam, men skjønner at det kan være irriterende med svar det lyser fjortis av. Jeg traff samboeren min på en nettside etter bare tre dager.. Han er helt topp, men litt sjenert, og i tillegg kommer han fra en bitteliten bygd. Har hatt samboer i drøye 8 år før, og er på ingen måte en snåling:) Er vel heller jeg som er skrulla i forholdet! Men husker en mann som skrev til meg, og da han fant ut at jeg bodde 30 minutter fra han, skrev han: "Nei, det er for langt unna, ser etter noe seriøst". HAHAHA.. Finner vel litt av hvert der inne;)
Gjest Eurodice Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Vel, man skal jo ikke dra alle over en kam, men skjønner at det kan være irriterende med svar det lyser fjortis av. Jeg traff samboeren min på en nettside etter bare tre dager.. Han er helt topp, men litt sjenert, og i tillegg kommer han fra en bitteliten bygd. Har hatt samboer i drøye 8 år før, og er på ingen måte en snåling:) Er vel heller jeg som er skrulla i forholdet! Men husker en mann som skrev til meg, og da han fant ut at jeg bodde 30 minutter fra han, skrev han: "Nei, det er for langt unna, ser etter noe seriøst". HAHAHA.. Finner vel litt av hvert der inne;) 30 minutter? Hadde det vært 30 mil, kunne det vært mer forståelig.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #8 Skrevet 2. mars 2011 Jeg er jente, men jeg skriver "hehe". Er vel noe som henger igjen etter jeg pleier å skrive det når jeg skriver med venninner på msn og lignende. Er jo sånn i virkeligheten også, jeg pleier å le etter hver setning jeg sier. Selv om setningen i utgangspunktet ikke er morsom. Folk setter jammen store krav til internettdater. Hvordan kan man møte noen når man avviser folk bare for et utrykk de bruker?
Siggen! Skrevet 2. mars 2011 #9 Skrevet 2. mars 2011 Jeg er jente, men jeg skriver "hehe". Er vel noe som henger igjen etter jeg pleier å skrive det når jeg skriver med venninner på msn og lignende. Er jo sånn i virkeligheten også, jeg pleier å le etter hver setning jeg sier. Selv om setningen i utgangspunktet ikke er morsom. Folk setter jammen store krav til internettdater. Hvordan kan man møte noen når man avviser folk bare for et utrykk de bruker? Jeg sier ikke at det er noe galt med å skrive "hehe", men det bare irriterer meg fordi det er så tomt svar hvis det står helt alene.
Gjest Håpløs Skrevet 2. mars 2011 #10 Skrevet 2. mars 2011 I slutten av setningen skrev jo TS, ikke alene!
Gjest Heloise Skrevet 2. mars 2011 #11 Skrevet 2. mars 2011 De prøver vel å virke "blide, positive og interessante" da, men det er jo bare slitsomt å lese.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #12 Skrevet 2. mars 2011 "Goddag mann. Økseskaft" kalles slike svar. Du svarer ikke på det TS spør om. Velkommen til KvinneGuiden! 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. mars 2011 #13 Skrevet 2. mars 2011 Det er ikke noe spesielt med gutter på datingsider. De er akkurat de samme der som f.eks. på byen. Fordi: 80% av alle gutter/menn som jakter en partner, et ligg eller et mulig uforpliktende forhold som innebærer frekvent sex snubler i denne fasen. Hvorfor? Kvinnene sitter på sine pidestaller, evaluerer, selekterer og bestemmer utfallet, som altså i disse tilfellene ender med "bye-bye". 20% av alle gutter/menn har enten erfart, lært eller presterer å oppføre seg slik at de er på frekvens med det motsatte kjønn, og utfallet her er enten at de kommer gjennom nåløyet eller faktisk greier det kunststykket at de sitter med hånda på rattet og jenta ramler ned fra pidestallen sin og nærmest selvutslettende henger seg etter ham. Med andre ord: 8 av 10 gutter/menn selekteres glatt vekk og oppleves som TS blant mange andre sier, helt noldus. 2 av 10 gutter/menn oppleves, i utgangspunktet, motsatt. Helt til en viss prosentandel av disse 20 prosentene gjør som kvinnene, foretar seleksjon (aka "Bye-bye"), da får de stempelet som drittsekker! Rar verden? Tja, ikke for de som skjønner spillereglene.........hvilket flere gutter absolutt burde gjøre.
Steinar40 Skrevet 2. mars 2011 #14 Skrevet 2. mars 2011 Rar verden? Tja, ikke for de som skjønner spillereglene.........hvilket flere gutter absolutt burde gjøre. De fleste gutter strekker seg altfor langt. Og dermed blir kvinnfolka totalt ødelagt. Samtidig som gutta skyter seg selv i foten ved å få ei jævla kravstor dramaqueen. Joda, mennesket er et genialt dyr. Eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #15 Skrevet 3. mars 2011 Jeg er jente, men jeg skriver "hehe". Er vel noe som henger igjen etter jeg pleier å skrive det når jeg skriver med venninner på msn og lignende. Er jo sånn i virkeligheten også, jeg pleier å le etter hver setning jeg sier. Selv om setningen i utgangspunktet ikke er morsom. Folk setter jammen store krav til internettdater. Hvordan kan man møte noen når man avviser folk bare for et utrykk de bruker? Hvordan folk skriver sier veldig mye om personen. Faktisk.
Rhea87 Skrevet 3. mars 2011 #16 Skrevet 3. mars 2011 "hehe" er fint det. Viser at han har humor. Viktig kvalitet i en mann! Nei, for å være ærlig har jeg aldri brukt en datingside på nettet, men tror neppe jeg hadde brukt mange minuttene på en profil til en gutt som skriver "hehe" etter alle setninger. Ingen er SÅ morsomme liksom, og enda verre: tenk om han selv tror han e så morsom? Når det igjen er sagt, så er det mange som sliter med å formulere seg og kommunisere når de må skrive det ned. Mange klarer seg mye bedre i virkeligheten, så kanskje vi skal gi de en sjanse?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #17 Skrevet 5. mars 2011 Hva er det med jenter på datingnettsted? 90% gidder faen ikke betale for medlemskap, de antar at de er fine nok til å få post kun basert på hipsterbildene hvor de poserer med trutmunn foran speilet.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #18 Skrevet 5. mars 2011 Hva er det med jenter på datingnettsted? 90% gidder faen ikke betale for medlemskap, de antar at de er fine nok til å få post kun basert på hipsterbildene hvor de poserer med trutmunn foran speilet. Kvinner vokser opp med menn som betaler for alt. Så de venner seg ved det. Sånn er livet.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #19 Skrevet 5. mars 2011 Tviler på at disse sjenerte og feite jentene får mye ut av nettsjekking uten å betale dessverre
Gjest Fikira Skrevet 6. mars 2011 #20 Skrevet 6. mars 2011 De fleste gutter strekker seg altfor langt. Og dermed blir kvinnfolka totalt ødelagt. Samtidig som gutta skyter seg selv i foten ved å få ei jævla kravstor dramaqueen. Joda, mennesket er et genialt dyr. Eller ikke. Faktisk enig. Kvinner er ikke en guddommelighet som skal tilbes. For når menn gjør det, så oppfører kvinnene seg som om de er det. Så ender mannfolka opp med et kvinnfolk som aldri blir fornøyd. Blir for dumt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå