Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Med skrekk for dårlige frisøropplevelser, så trenger jeg hjelp!

Har noen tips til frisører som er bra på Lillehammer? Og da helst utenfor Strandtorget!

Skriv gjerne noen linjer om pris, erfaringer og opplevelser dere har hatt.

Gjerne litt om oppsetning og brudefrisyrer og.. hvis dere har prøvd det.

Alle tips mottas med stor takk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har desverre ingen erfaringer å dele, da jeg vanligvis ikke klipper meg her i Lillehammer.. Men, har hørt mange anbefale Cato på Planet Hollywood. Ligger på Lilletorget :) Han skal visst være veldig flink!

Skrevet

Har gode erfaringer med Touch og Hair&There, husker ikke priser, men frisørene jeg har vært hos begge steder har vært veldig flinke og hyggelige! Kjenner flere som går fast på Touch, og er veldig fornøyde. Lokalene er også hyggeligere på Touch enn på Hair&There, også får man sitte i massasjestol når de vasker håret :) Hehe... Bortsett fra disse stedene har jeg vært på Hårgaiden på strandtorget, som jeg ikke vil anbefale, jeg fikk håret mitt ødelagt der :S fant en toppliste som du jo også kan sjekke ut. Har hørt bra ting om sans som er på førsteplassen.

Skrevet

Jeg har bare erfaring fra Lillehammer Hårstudio fra min tid på Lillehammer, men vil ikke anbefale dem. Klippen var helt OK, men fargen var særdeles lite vellykket. Prisen var også ganske drøy til tross for studentrabatt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fast frisør på Lillehammer i mange mange mange år. Jeg beholdt til og med henne etter at jeg flyttet 4,5timer unna (!). Hun heter Hege, og jobbet den gang på City frisør på det lille senteret helt nord i byen. (husker ikke hva senteret heter :sur: ) Prismessig husker jeg ikke så mye (er vel en 4 år siden jeg var der sist) men hun er SUPERflink. Når jeg begynte å gå til henne hadde jeg laaaangt hår, og var livredd for håret mitt. Hun var den eneste som ikke "voldtok" det og klippet mer enn hun fikk lov til. Hun var den som etter hvert fikk lov til å klippe håret mitt kortere. Hun var også den som satte opp håret mitt når jeg skulle gifte meg. Jeg viste bilder; hun satte opp perfekt. I tillegg til at hun er veldig dyktig som frisør er hun en veldig behagelig person også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...