AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Jeg har aldri hatt sex, men nå har jeg fått en slik i gave: http://img1.wantitall.co.za/images/ShowImage.aspx?ImageId=Basix-Rubber-Works-6-Inch-Dong-Purple%7C41C5d1d2FIL.jpg Problemet er at jeg ikke får den 'inn'.. har brukt en slik vibrator før uten problemer http://www.kondomeriet.no/arch/_img/name/_image/Bilder_root/vibratorer/w255/109260_1_Vibratorer.jpg Men den som jeg har nå, altså den på bilde nr 1, er større, både lengde og omkrets.. Har prøvd med glidemiddel, men den er bare veldig vondt når jeg skal 'putte den inn'.. Så mitt spørsmål er da om dette kan skyldes at jeg aldri har hatt sex og derfor er for 'trang'? er jeg kanksje ikke våt nok? Ikke avslappet nok? Hva tror dere? håper på svar
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Er nok en kombinasjon, at du er anspent i kroppen samtidig som du er vandt til å ha noe mindre inni. Er selv gutt, og kjæresten min hadde samme problem når vi skulle ha sex de første gangene da jeg har litt større enn gjennomsnittet (ca 21 cm med 15-16 cm i omkrets). Det gikk nesten ikke i begynnelsen, og det gjorde vondt for henne. Etter litt tålmodighet, fingring og glidemiddel og tid gikk det seg til, og nå klarer hun og nyter hele penisen min.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Er nok en kombinasjon, at du er anspent i kroppen samtidig som du er vandt til å ha noe mindre inni. Er selv gutt, og kjæresten min hadde samme problem når vi skulle ha sex de første gangene da jeg har litt større enn gjennomsnittet (ca 21 cm med 15-16 cm i omkrets). Det gikk nesten ikke i begynnelsen, og det gjorde vondt for henne. Etter litt tålmodighet, fingring og glidemiddel og tid gikk det seg til, og nå klarer hun og nyter hele penisen min. Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå