AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Hei! Er ute etter en "meningen med livet" film. Relatert til kjærlighet. Vanskelig å forklare. Men jeg vil finne en film som jeg og min kjæreste kan se som lever litt i sin egen boble, så han kan skjønne mer hva livet dreier seg om.. Den bør vere gripende. Ikke komedie. Håper på gode svar! Da blir jeg kjempe takknemmelig
Gjest Bond Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 (endret) Den første jeg umiddelbart tenker er The Fountain. Endret 27. februar 2011 av Bond
anettma Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Den første jeg umiddelbart tenker er The Fountain. TRÅDSTARTER HER: Tusen takk for svar! Sjekket den akkurat på Youtube Er ikke helt ute etter action eller scienfiction(ikke at denne var det da), men til dere andre som har noe Sikkert en kjempebra film! Formulerte meg litt dårlig, men jeg er mer på leting etter drama/romanse
Gjest Bond Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 (endret) Hele filmen handler faktisk om kjærlighet, er hverken sci-fi eller action der Endret 27. februar 2011 av Bond
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Paris, Texas Shadowlands (jeg syntes den var i overkant, men tror jeg var tenåring da jeg så den...) Men man (jeg) blir egentlig ikke noe særlig bedre menneske av å se bra film
Gjest Valiant Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 Monty Python and the meaning of life er den perfekte meningen med livet film
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå