Spent brud Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Fadderbarnet vårt (jente), som vi er onkel og tante til, blir 1 år i mars, og jeg ANER ikke hva vi skal kjøpe i gave. Hva setter/satte dere pris på som gave til ungen?
Gjest annemor30 Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Navnearmbånd smykker penger på bok barnesete finere kjoler
Gjest Annaires Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Spørr foreldrene Jeg hadde satt pris på noe praktisk, de får jo uansett så mye leker... F.eks Til jul fikk vi av den ene fadderen til frøkna klær vi ønsket oss fra nøstebarn.
Gjest pysepusen Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Jeg ville også spurt foreldrene! Her kommer vi f.eks. til å ønske oss leker
Chiquita Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Bøker fra den "store hvite" serien Den store sangboka - eventyrboka - nattaeventyr osv... Gavetips i mange år fremmover
Gjest karikari Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 Til vårt fadderbarn har vi til alle bursdager kjøpt enten en kristen barnecd eller kristen barnebok, dette fordi vi i dåpen har lovet å være med å oppdra dem i den kristne tro. Vi gjør ikke så mye mer ut av det en denne ekstra gaven. I tillegg har vi kjøpt noe de trenger, da kan det være lurt å spørre foreldrene. Mener å huske vi kjøpte Bergans barnehagesekk til 1.års dagen til vårt fadderbarn.
tommeline Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 God idé å spørre foreldrene. Vi har f.eks arvet mye klær, så ikke så mye vi trenger av det. Men til 1-årsdagen var det kjekt å få litt barneleker ettersom det var mest babyleker hun hadde. Duplo er populært1 Ellers er bøker alltid kjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå