AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Hvor handler dere med små føtter 34/35 sko? Eneste skobutikk med fysisk utsalg jeg vet om er Bianco som fører 35, og de er fortsatt for store for meg.
Bentix Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Håper noen kan svare på dette Sliter med det samme, spesielt med pensko!!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Håper noen kan svare på dette Sliter med det samme, spesielt med pensko!! For ti år siden passet jeg inn i vanlige skobutikker. Inbiller meg at det er vanity sizing, som gjør at 36 er større i dag enn det var før. 1
kanelsnurr Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hei, svarer det samme her som i den tråden om brudesko. Butikker med danse-sko er tingen. Har tidligere handlet på www.danceshoesonline.com, og vært fornøyd. De har sko fra str US 4, som vel er 33 tror jeg. Bare vær obs på at dansesko ofte har skinnsåle (de har og noen "ut-og-danse" sko der som har ordentelig såle), så om du skal bruke de ute må du ta de til en skomaker og få på såle. Koster et par hundrelapper. Endret 9. mars 2011 av kanelsnurr
Brukernavn Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Eller brandos.no - gratis frakt og gratis retur, så like trygt som å handle i vanlig butikk
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 http://www.pretty-small-shoes.com/ Takk for link. Her var det mye lekkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå