Mister1972 Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Har vært sammen med ei dame nå i ett år nå. Når vi traff hverandre likto ho å kline med andre damer som visst nok så å si var et fast rituale når det var alcohol i bildet. Må påpeke at dette var før hun traff meg. Til å begynne med reagerte jeg ikke så mye på det. Etter som tiden gikk ble jo også følelsene for henne sterkere og da begynte jeg å tenke mer på det. Så etter kort tid sa jeg fra at dette blir helt feil for meg og hun har sluttet med det. Er jeg sær som syntes det blir feil? Jeg vet jo at det er en jente ting som mange gjør men når dama mi nermer seg 40 så blir det litt for "fjortis" aktig for meg å ha ei dame som holder på sånn. Hvis trangen til å kline med andre damer er stor så betyr vel det at man har et bohov som partneren ikke klarer å dekke. For min del er jeg ikke interessert i å ha ei dame som jeg ikke klarer å dekke behovene til så jeg ville ha sett på det som utroskap hvis dette skjer.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Jeg synes det er utroskap uansett kjønn. Det er grenser du får sette selv. Når det er sagt så er det mange damer som kliner for oppmersomhet eller fordi det er gøy der og da i fylla. Det ligger gjerne ikke så veldig mye mer i det.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 om dette er å gå over dine grenser så er det utroskap ja. godtar du det er det ikke utroskap. selv syns jeg jenter som alltid skal kline med andre jenter i fylla er latterlig. virker som om det er mer "se på oss" enn noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Utro med dame? En amerikansk collegestudie viser nå at menn ser langt mildere på at dama er utro med en kvinne enn med en mann. ”Det var rundt 50 prosent sannsynlighet for at mennene i studien ville ha latt henne komme unna med en lesbisk affære”, skriver Forskning.no. kilde: http://www.kvinneguiden.no/artikler/utro_med_dame/89491 At dama finner på ting med ei anna dame ser ikke jeg på som utroskap. Det er ikke snakk om sex på samme måte eller om følelser. Jeg synes ikke det er så ille som dersom hun hadde vært sammen med en mann. Det blir noe helt annet.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Her var samboer helt klar med at rotet jeg med en annen jente så var det utroskap på lik linje som om det hadde vært en mann. Var ikke noe problem å forholde seg til det.
Stefan Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 Det er jo du som setter grensene for hva du vil godta. Jeg synes heller ikke det er formildende om dama er utro med en annen dame. Ut går hun uansett.
Gjest Sommertid Skrevet 27. februar 2011 #7 Skrevet 27. februar 2011 Jeg også ser på det som utroskap. Jeg vet om flere menn som ikke bryr seg om at dama roter med andre jenter og like mange som ikke godtar det.
Tears.of.the.Sun Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 Jeg ville ikke klint med andre jenter og forventet at typen min skulle godtatt det. For meg er det ett-fett om man holder på med en kvinne eller en mann, det er utroskap uansett. Det skal nå sies at jeg tror typen min hadde blitt mer sjokkert og litt mindre såra om jeg hadde klint med en annen jente enn hvis det hadde vært en fyr. Men det er bare så unødvendig å ta sjansen! Og jeg forstår heller ikke hvorfor noen kvinner ønsker å holde på sånn når de er i forhold.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #9 Skrevet 27. februar 2011 Vel, det er da du som setter grense for hva som er utroskap. For meg er det utroskap å rote (altså kysse, klå, osv) med en annen person, uansett kjønn. Men ikke alle har likt syn
Rights Skrevet 27. februar 2011 #10 Skrevet 27. februar 2011 Typisk "fjortiss-mote" å kysse/kline med andre jenter.. zzzzz... skjer ganske ofte på fest dette.. ZZzzzz.. Det er liksom så 2008, og til og med da var det teit. Og det at damen din er nærmere 40år gjør det ikke akkurat bedre. Jeg hadde ikke godtatt det, om det skjer ofte.. Hadde det vært et engangs tilfelle hadde jeg nok bare blitt forbannet, og latt det "gå". Men om det skjer ofte, hadde jeg bedt henne slutte.. Eller så kan hun dra til helvete! Jeg ser på det som utroskap OG som et stort irritasjonsmoment.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå