AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Jeg har en hytte som jeg vurderer å leie ut til turister. Er det noe spesielt man bør tenke på før man leier ut en hytte? Bør standard eller beliggenhet være den avgjørende faktoren når det kommer til pris?
Brukernavn Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Standard OG beliggenhet er avgjørende når det kommer til pris.. Hvis jeg skulle leid ut vår hytte (noe som aldri kommer til å skje ) ville jeg vært påpasselig med å fjerne fra hytta alt jeg var redd for. Jeg ville annonsert på store og velkjente sider. Jeg ville tatt forhåndsregler om HVEM jeg ønsket som leietaker (ikke-røyk/ikke-dyr osv). Jeg hadde nok også ønsket litt kommunikasjon frem og tilbake før jeg tok en endelig beslutning om at det var greie folk å leie ut til.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Her er det snakk om å leie ut et ganske liten hytte - som vi selv ikke bruker. Den ligger på samme støl, men vi har ingen personlige eiendeler i den. Vi ser for oss at den kan være attraktiv for de som ønsker seg enkel standard når de skal gå turer på vidda. Har du kanskje noen sider som det er lurt å annonsere fra? Har kikket litt på finn.no da.
Brukernavn Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Har du kanskje noen sider som det er lurt å annonsere fra? Har kikket litt på finn.no da. Det kommer jo an på hvilken målgruppe du tenker deg, men jeg synes at finn.no var et godt sted å begynne Høres ut som det absolutt kan være et marked for den hytta di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå