cilipili Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Jeg har egentlig nettopp fått opp øynene skikkelig for InFlames. Favorittsanger har jeg ikke fått helt enda. Hvilke er dine?
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2011 Samme som deg. Men har ikke hørt alt enda heller, så tenkte å sjekke ut folks yndlings-sanger.
FantasDick Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Jeg synes de har grei musikk, men det er sjeldent jeg i "humøret" for å høre på dem, selv om jeg hører mye på lignende musikk. Favoritten er Moonshield. Deilig gitar!
Pjusk Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Yndlingssangen min er nok "Come Clarity", men de har mange andre sanger jeg liker også. Nå er ikke dette bandet jeg hører mest på da, så har nok sannsynligvis ikke hørt alle sangene. Men "Cloud connected", "disconnected", "The quiet place", "Dead end" og "Alias" er andre sanger jeg liker veldig godt
Vaarin Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Alias Come Clarity Trigger Dismiss the Cynics The Quiet Place My Sweet Shadow December Flower Jotun Gyroscope Only For The Weak Subterranean Biosphere
Rights Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Favoritter: - Evil in a closet (Fantastisk!) - Metaphor - Freefall - Cloud connected - The quiet place - Only for the weak Etter jeg så dem live, ble jeg også forelsket i denne sangen: - The Chosen Pessimist (Herregud den var tøff live!)
Ego Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 Trigger, Quiet Place, Take this Life & Crawl through Knives er favorittene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå