SapphireF Skrevet 28. oktober 2003 #1 Skrevet 28. oktober 2003 On Thursday is our 2nd Anniversary but I still don't know what to give to my husband. He always said that it's not necessary to buy anything but I want to buy something special for him. Har dere forslag? :-?
Gjest Tex Skrevet 28. oktober 2003 #2 Skrevet 28. oktober 2003 Oay ån ørth ar ju skriving hallparten on inglish?? *blir lett forvirret*
frosken Skrevet 28. oktober 2003 #3 Skrevet 28. oktober 2003 Å kjøpe blomsterbukett med samme blomster som brudebuketten er jo veldig hyggelig. Så kan du sette dem på bordet sammen med albumet fra bryllupet eller et innrammet bilde. Det er en gave som ikke koster all verdens, men som blir en veldig hyggelig overraskelse. Minnene går da fort tilbake til den flotte dagen.
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #4 Skrevet 28. oktober 2003 Oay ån ørth ar ju skriving hallparten on inglish?? *blir lett forvirret* Fordi jeg ikke er norsk. Og min norsk er ikke så bra ennå... So much better for me to write in English coz maybe you don't really understand what I really mean if I write it in norsk. But I'm trying to ..
SapphireF Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2003 Å kjøpe blomsterbukett med samme blomster som brudebuketten er jo veldig hyggelig. Så kan du sette dem på bordet sammen med albumet fra bryllupet eller et innrammet bilde. Det er en gave som ikke koster all verdens, men som blir en veldig hyggelig overraskelse. Minnene går da fort tilbake til den flotte dagen. Takk for det. Det høres bra ut.
Drew Skrevet 29. oktober 2003 #6 Skrevet 29. oktober 2003 1. Papir 14. Elfenben 2. Bomull 15. Krystall 3. Lær 20. Porselen 4. Blomster/Lin 25. Sølv 5. Tre 30. Perle 6. Sukker 35. Korall 7. Ull 40. Rubin 8. Bronse 45. Safir 9. Pil/Keramikk 50. Gull 10. Tinn 55. Smaragd 11. Stål 60. Diamant 12. Silke 65. Krondiamant 12,5 Kopper 70. Jern 13. Knipling Jeg fant oversikt over bryllupsdagene og syntes det er en god idé å gi noe i samme materiale som året tilsier. Og bomull kan jo være så mangt...
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #7 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg fant oversikt over bryllupsdagene og syntes det er en god idé å gi noe i samme materiale som året tilsier. Og bomull kan jo være så mangt... ....som fex nye sloggie.....
Drew Skrevet 29. oktober 2003 #8 Skrevet 29. oktober 2003 Hi hi supersexy! Det må da være noen superkreative som klarer å finne på noe lurt?
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #9 Skrevet 29. oktober 2003 Hjemmestrikket bomullsskjerf? I fargene til favorittfotball-laget? *enga ruler*
SapphireF Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2003 Tusen takk for alle forslagene. Jeg har kjøpt en bomull jakke. Jeg håper at han liker det. Takk alle sammen.
Snurre Skrevet 29. oktober 2003 #11 Skrevet 29. oktober 2003 Gå til fotografen å ta noen sexy (men sømmelige) naken bilder i sort hvitt. Er iallefall en populær morgen gave, men må være super til 2 års bryllupsdag
Snorkie Skrevet 29. oktober 2003 #12 Skrevet 29. oktober 2003 Gå til fotografen å ta noen sexy (men sømmelige) naken bilder i sort hvitt. Er iallefall en populær morgen gave, men må være super til 2 års bryllupsdag Eller 1 års bryllupsdag hvis bildene er av papir
SapphireF Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #13 Skrevet 29. oktober 2003 I morgen er vår bryllupsdag, så jeg har ikke tid lenger. Men takk for det. Det er et godt forslag. Men jeg skal ha noe sexy på meg når han kommer fra jobb. også romantisk middag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå