Gå til innhold

Så enkelt får du det _ikke_ fint hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.kk.no/863774/saa-enkelt-faar-du-det-finere-hjemme

Denne artikkelen viser at hun bare har trålet alle steder for å finne alt som har vært i alle interiørmagasiner det siste året. Boligen kunne vært kalt "interiørtrender i 2010", og vært levert av Bonytt, Rom 1-2-3 og liknende. Upersonlig og copy cat er to beskrivelser som passer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da voldsomt til negativitet. Ja mulig du har et poeng, men det er mange som har denne stilen for tiden.. og synes det er fint. Hun har som hun selv sier en stil "hvor det er enkelt å fylle inn brikkene etterhvert". Jeg vil tro interiør blir som en hobby, sikkert gøy å gå rundt i butikker, loppis eller på nett for å finne fine ting å pynte med. Skjønner ikke hvorfor du skal være så negativ til denne damas hjem? Enkelt og fint synes jeg.

Skrevet

Jeg er enig med deg, ts. Det så ut som et kataloghjem, veldig upersonlig.

Skrevet

Jeg synes det var kjempefint, kunne lett hatt det slikt selv.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ryddet og stylet for å ta imot et magasin og deres kamera, så blir det litt platt. Men jeg er sikker på at i den funksjonelle hverdagen så er leiligheten råfin. Kunne tenkt meg å hatt det slik selv. Og streber selv mot denne stilen i mitt hjem.

• Liker 2
Skrevet

Enig med TS. Skulle vært moro å sett leiligheten om fem år. Da er det vel en ny trend som råder. Utrolig upersonlig og lite orginalt, ser ut som hun har laget seg en liste over "alt som er på moten" og krysset av etterhvert.

Skrevet

Enig med TS. Skulle vært moro å sett leiligheten om fem år. Da er det vel en ny trend som råder. Utrolig upersonlig og lite orginalt, ser ut som hun har laget seg en liste over "alt som er på moten" og krysset av etterhvert.

Men mange av møblene er så enkle og klassiske at de helt sikkert er fine om fem år også. Pyntetingene synes jeg også var typiske ting som var in i 2010. Alt i alt synes jeg leiligheten var fin, men savner litt eldre og mer personlige ting i den.

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte leiligheten og stilen - men så er jeg også fast leser av bloggen hennes så det er kanskje ikke så rart....

Gjest Heloise
Skrevet

Synes det var litt kjedelig. Litt mer "hytte i skjærgården"-stil enn det jeg ville likt å hatt i hjemmet mitt :) Men stygt er det ikke. Bare ikke min stil.

Skrevet

Heller denne leiligheten enn et hjem fullt av franske krusifiks, blonder og gamle bøker som ligger sirlig rundt om kring uten noen mål og mening mens det støver ned. DA har man for mye plass da.

• Liker 1
Skrevet

Synes det var en helt grei leilighet, selv om det var litt generisk og veldig mye hvitt. 5 av 6 interiørblader, minst, har jo vært fulle av prikk like, shabby chic og landstilinteriører med gammelrosa roser eller peoner de siste fire årene, så synes ikke denne leiligheten var noe å irritere seg over, selv om den heller ikke ga meg så mye inspirasjon.

Skrevet

Ikke helt min stil. Jeg begynner blant annet å bli lei denne moten med å skulle ha ord på veggen, enten det er innrammet eller malt. Det gir hele boligen et katalogaktig preg.

Skrevet

Synes det var litt kjedelig jeg, men det er jo en smakssak hvordan man vil ha det hjemme :)

Gjest Spinell
Skrevet

Riktignok likner interiøret i denne bloggen på mange andre "moderne-design-kombinert-med-designklassikere"-blogger, men jeg synes den var en av de bedre. Ser en seg om, er det mange detaljer, og ikke så upersonlig og sterilt som mange andre av bloggene i samme kategori. Jeg har ikke samme stil selv, men kan fint hente inspirasjon hos henne, både i enkeltgjenstander og måten ting er gjort på.

Gjest *smak*
Skrevet

Var jo en litt koselig leiligehet, stilrent og ryddlig. Men for at jeg skal trives den plasssen jeg har hjertet må det være mer farger.. Jeg elsker farge, farger setter kreativiteten i gang..

Det var mye hvitt i leiligeheten hennes og det tar seg godt ut på bilder.. men som sagt jeg måtte hatt mer farger for at jeg kunne plassere mitt hjerte i denne leiligheten... :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...