Gjest Vinterprinsessa Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Er det flere enn meg som fantaserer om forelskelse, afterski med avdusjing av svette kropper, rekreasjon i sofa eller lignende foran tent peis, et glass vin eller to/ evt. en øl, latter og lek og en gammeldags seng/ slagbenk som venter....
Gjest Vinterprinsessa Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Si meg må man ha ord som fitte, pikk, penis, lakk og lær,vagina, samleie, knulle etc. for at noen skal legge merke til en ny tråd? 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Kvinnene på KG bruker 1,5 liters cola-flasker i vagina, de dytter bowlingklot opp der bak, de omtaler sitt eget kjønn som "fitta", de ligger rundt med forskjellige menn. Ja, du må bruke stygge kjønnsord for at folkene her skal legge merke til innlegget ditt. Ellers blar de rett forbi og tenker, "ikke kjønnsrelatert, kjedelig".
Gjest Sommertid Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Si meg må man ha ord som fitte, pikk, penis, lakk og lær,vagina, samleie, knulle etc. for at noen skal legge merke til en ny tråd? Det er vel helst det at starterinnlegget ditt va en smule uforståelig. Hadde du prøvd å omformulere deg så ville du sikkert fått flere svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå